maanantai 20. toukokuuta 2013

Auckland

Ei uskaltanut Marko hypätä benjiä. Käytiin kaupungilla kiertelemässä. Illalla käytiin pelailemassa horror minigolffia. :P

Tänä aamuna siivottiin meidän auto ja Marko palautti sen Wicked camperssille. Nyt ollaan kenttää lähellä yllättävän hienossa hostellissa, jossa on rajaton netti koko päiväksi! Hirveä datailu päällä :) Ja Suomessa kello tietenkin neljä aamuyöllä niin ei voi kenenkään kans skypetelläkään.

Huomenna lennetään Gold Coastille, jossa ollaan kolme-neljä päivää ja lennetään sitten ylemmäs lämpimään Cairnssiin. Ostettiin myös lennot Suomeen Bangkokista. Oli tosi halvat lennot, alle 300€! :) Nyt ollaan kateltu lentoja Bangkokiin ja halvimmaks tulis lentää joko Perthin kautta tai Japanin kautta. Rupes vähän kiinnostaan tuo Japani, kun mun Jonne-serkku olis siellä vaihdossakin :) Saas nähä. Rahat on loppu. Mun  pitäs saada kyllä muutama tonni veronpalautuksia Ausseista joskus kesäkuussa. Sitä odotellessa...

Terkkuja Suomeen. Nähdään heinäkuussa! :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti