Maanantaina vuokrattiin auto viikoks. No Birds-merkkinen toyota. Ihme ja kumma saatiin kaikki meidän tavarat ängettyä auton sisälle. Rinkat meni kaikki neljä takapaksiin! Tila-auto! :)
Ekaks otettiin suunta kohti Blue Mountainssia eli sinisiä vuoria. Sinne on Sydneyn keskustasta noin 100 km. Siellä oli huikeet maisemat ja kiemurateitä.
| Botanical Garden. Ihania syksyn värjä mahtavissa maisemissa. |
| Three sisters, ehkä yks suurimmista nähtävyyksistä. |
Vuorilta ajeltiin parin tunnin matka Bowraliin Hennan luo. Pimeä kerkes jo tulemaan ennen kun päästiin perille. Meillä oli mukava ilta juttuja vaihdellessa. Syötiin bbq:ta ja nautittiin viinejä ja olutta. Melkein päästiin upouuteen saunaankin saunomaan, mutta ei ollut kiuas ihan loppuun asti vielä asennettu.
Seuraavana aamuna saatiin pihakierros Hennan työpaikalla ja sen jälkeen Henna vei meitä paikallisia nähtävyyksiä katsomaan. Mentiin Katsomaan isoa, hienoa vesiputousta. Putous on n.81 metriä. Kaikista isoin putous, mitä olen täällä ollessa nähnyt. Harmi kun vieressä avautuva maisema kauas silmänkantamattomiin oli sumun peitossa. :(
Putouksilta ajeltiin kenguru-laaksoon. Siellä oli myös huikeat maisemat, tosi vihreää ja korkeita mäkiä. Mieleen tuli Thaimaa... Tosi mahtavaa! Käytiin karkkikaupassa :)
Nyt ollaan Australian pääkaupungissa Canberrassa. Oli melkein matkanvarrella niin ajateltiin koukata tätä kautta. Aika kallista täällä on, hostellihuone 30$/hlö... Eikä täällä oo oikein nähtävää. Kaikenlaisia tylsiä museoita vaan ja botanic garden.
Katsomaan mihin huomenna mennään ;)
Kettu kuittaa!