Tänään kävin kolmatta kertaa ratsastamassa Jessikan hepalla,
Masalla. Kävin maanantaina ekan kerran. Masa olikin oikein mukava tuttavuus!
Entinen laukkuri, kymmenen vuotias täysverinen. Jessika on kouluttanu siitä
monitaiturin. Ihana oli ratsastaa osaavalla hepolla! Ja koulusatulalla pitkin
jalustimin. ;)
Jessika on ollu mukana joka päivä toisella omalla hepollaan,
Spidermanilla. ”Hämis” on vähän nuorempi, nelivuotias, laukkahevosen urasta
haaveileva ruuna.
 |
| Jess letkuttelee Hämistä lenkin jälkeen |
Tänään ja eilen meillä oli myös mukana Johanna, joka
ratsasti naapurin tammaa. Tämän tamman on eräs mies ostanut lapsenlapselleen ja
on ymmärtääkseni saanut viikot seisoa. Viikonloppuisin tyttö tulee sitten
ratsastelemaan. Tammamamma on kai tehnyt viisi vuotta varsabisnestä ennen kuin
mies sen osti. Eli on vähän ruosteessa. Kiva, että nyt saa vähän sisältöä
päiviinsä :)
En olis uskonu että Ascotista löytyy noinkin kiva paikka
ratsastella, kuin missä käytiin. Seurattiin joen rantaa n.15 min ja päästiin
isolle puistoalueelle. Siellä oli monta eri osiota, missä pystyy ratsastamaan.
Muutama maastoeste kyhäiltynä puiden rungoista. Mutta tosi kuivaa siellä oli.
Ei kyllä yllätä kun on ollu niin hellettä. Huomenna saatetaan ottaa kamera
lenkille mukaan! :)
 |
| Masa raukka on ihan nuutunut! Oottelee suihkuvuoroa tässä :) |
 |
| Jessikan talli |
 |
| Ja tallikisu. Melkein ku Miisu ;) |
Ratsastin Jaxilla, meidän laukkapollella tänään myös
kolmannen kerran takaradalla. Meni ihan kivasti. Mentiin ekaa kertaa tänään
yksin. Vähän se on semmonen laiskahko, saa kokoajan muistuttaa että pitäis
kävellä tai ravata vähän reippaammin. Laukka oli ihan mukavaa rauhallisena.
3-3-1.
Mia tulee tänään kolmatta kertaa meidän tallille tekeen
iltatallia. Se on kyllä ihan jees, kiva
kun on juttuseuraa ja apua :) Kohta se polkasee meille pyörällä
keskustasta(hullu) ja mennään sitten tallille. Mia aloittaa varmaan jossain
vaiheessa tekemään myös aamuja meillä. Tänään se kuitenkin oli töissä yhdellä
toisella tallilla, Mike Santichillä. Sanwichillä. :)
 |
| Mia syöttelee Daisyä meidän tallin takapihalla. Muutama viinirypäle taitaa mennä omaankin suuhun ;) |
Sunnuntaina Mia muuttaa poikkiksensa, Eoin kanssa
Maylandsiin Markon ja Huden kämppään asumaan. Hude lähtee Thaimaahan lomalle ja
Marko muuttaa meille. Saa nähä mitä siitäkin tulee.. ;)
Lauantaina lähdettiin poikien ja Benin sekä Erikan kanssa
ulos keskustaan. Pelailtiin ensin koko ilta korttipelejä sitten hurautettiin
kahdella taksilla Northbridgeen. Ai että on kallista mennä taksilla tai ostaa
yhtäkään juomaa baarista! Mutta oli hauskaa, naurettiin, tansittiin. :)
 |
| Erika, minä, Hude, Marko ja Ben |
 |
| Marko, minä, Sam ja Ben |
 |
| Sunnuntaina grilattiin meillä pikkuporukalla |
Eilen käytiin poikien kans City Beachillä ja illalla
valloitettiin meidän keittiö ja kokattiin CousCous-mössöä. Oli kyllä hyvää
mössöä. Kanaa, herkkusieniä, fetaa, pakastevihanneksia.. :)
 |
| Tuolla on Tumut-tie! |
 |
| Herkkukahvit |