tiistai 26. helmikuuta 2013

Masa-Mainio


Tänään kävin kolmatta kertaa ratsastamassa Jessikan hepalla, Masalla. Kävin maanantaina ekan kerran. Masa olikin oikein mukava tuttavuus! Entinen laukkuri, kymmenen vuotias täysverinen. Jessika on kouluttanu siitä monitaiturin. Ihana oli ratsastaa osaavalla hepolla! Ja koulusatulalla pitkin jalustimin. ;)

Jessika on ollu mukana joka päivä toisella omalla hepollaan, Spidermanilla. ”Hämis” on vähän nuorempi, nelivuotias, laukkahevosen urasta haaveileva ruuna. 

Jess letkuttelee Hämistä lenkin jälkeen


Tänään ja eilen meillä oli myös mukana Johanna, joka ratsasti naapurin tammaa. Tämän tamman on eräs mies ostanut lapsenlapselleen ja on ymmärtääkseni saanut viikot seisoa. Viikonloppuisin tyttö tulee sitten ratsastelemaan. Tammamamma on kai tehnyt viisi vuotta varsabisnestä ennen kuin mies sen osti. Eli on vähän ruosteessa. Kiva, että nyt saa vähän sisältöä päiviinsä :) 

En olis uskonu että Ascotista löytyy noinkin kiva paikka ratsastella, kuin missä käytiin. Seurattiin joen rantaa n.15 min ja päästiin isolle puistoalueelle. Siellä oli monta eri osiota, missä pystyy ratsastamaan. Muutama maastoeste kyhäiltynä puiden rungoista. Mutta tosi kuivaa siellä oli. Ei kyllä yllätä kun on ollu niin hellettä. Huomenna saatetaan ottaa kamera lenkille mukaan! :)

Masa raukka on ihan nuutunut! Oottelee suihkuvuoroa tässä :)

Jessikan talli

Ja tallikisu. Melkein ku Miisu ;)


Ratsastin Jaxilla, meidän laukkapollella tänään myös kolmannen kerran takaradalla. Meni ihan kivasti. Mentiin ekaa kertaa tänään yksin. Vähän se on semmonen laiskahko, saa kokoajan muistuttaa että pitäis kävellä tai ravata vähän reippaammin. Laukka oli ihan mukavaa rauhallisena. 3-3-1. 

Mia tulee tänään kolmatta kertaa meidän tallille tekeen iltatallia. Se on  kyllä ihan jees, kiva kun on juttuseuraa ja apua :) Kohta se polkasee meille pyörällä keskustasta(hullu) ja mennään sitten tallille. Mia aloittaa varmaan jossain vaiheessa tekemään myös aamuja meillä. Tänään se kuitenkin oli töissä yhdellä toisella tallilla, Mike Santichillä. Sanwichillä. :) 

Mia syöttelee Daisyä meidän tallin takapihalla. Muutama viinirypäle taitaa mennä omaankin suuhun ;)

Sunnuntaina Mia muuttaa poikkiksensa, Eoin kanssa Maylandsiin Markon ja Huden kämppään asumaan. Hude lähtee Thaimaahan lomalle ja Marko muuttaa meille. Saa nähä mitä siitäkin tulee.. ;) 

Lauantaina lähdettiin poikien ja Benin sekä Erikan kanssa ulos keskustaan. Pelailtiin ensin koko ilta korttipelejä sitten hurautettiin kahdella taksilla Northbridgeen. Ai että on kallista mennä taksilla tai ostaa yhtäkään juomaa baarista! Mutta oli hauskaa, naurettiin, tansittiin. :)


Erika, minä, Hude, Marko ja Ben


Marko, minä, Sam ja Ben


Sunnuntaina grilattiin meillä pikkuporukalla


Eilen käytiin poikien kans City Beachillä ja illalla valloitettiin meidän keittiö ja kokattiin CousCous-mössöä. Oli kyllä hyvää mössöä. Kanaa, herkkusieniä, fetaa, pakastevihanneksia..  :) 



Tuolla on Tumut-tie!


Herkkukahvit