Meidän Zumba voitti tänään viimeinkin kisoissa. Aivan mahtava fiilis! Mun vika viikko täällä Ascotissa ja tämmönen pääs käymään. Oon ollu tuolla töissä kolme ja puoli kuukautta ja Zumban voitto oli toinen meidän hepon voitto sinä aikana. Olin varma että se juoksee taas neljänneks, enkä sen takia tehny mitään vetoakaan sille. Mut ei se haittaa, niin huippua silti. Menin jopa kattomaan kisoja, vaikkei aluksi ees tehny mieli.
Mut meillä on alottanu uus saksalainen tyttö, Carolin.. Se halus mennä katsomaan niin läksin sitten mukaan. Kiva aloitus Carolinelle :)
 |
| Cam ja Zumba |
 |
| John |
 |
| Johnia haastatellaan telkkariin |
 |
| Zumba ykköspaikalla kisan jälkeen |
Muuten ei oo taaskaan kummempia tapahtunu, töissä olen vaan ollut aamut ja illat. Päivisin olen hengaillut poikien kanssa. Melkein joka päivä ollaan käyty Belmont Forumilla kaupoilla taikka kirppiksellä. Kirppiskamat on täällä aivan eri luokkaa kun Suomessa! Mutta hinta on pilvissä... Ostin tänään kivat farkut 7 $.
 |
| Käytiin neljästään rannalla viime viikolla. Oli aika vilakka! |
 |
| Ves liian kylmää, ei pysty uimaan.. Kuten näkyy, ei ketään uimassa :) |
 |
| Eoin ja Mia joen rannalla |
 |
| Tällä viikolla käytiin joen rannalla Mian, Eoin, Noran ja Markon kanssa. Pelattiin skipboa. |
 |
| ..Tuuli vähäsen |
 |
| Noora leipoi suklaakakkua. Uunituoretta vaniljajäätelöllä, NAM! Marko tapittaa formuloita taustalla... |
Ollaan suunniteltu meidän läksäreitä lauantaille. Taitaa tulla aika kovat bileet. Meitä on yhtäaikaa lähdössä monta; Marko, Hude, Emma, Nora, Emilia ja minä. Mietittiin et tehtäis muutamia salaatteja ja sangriaa :)
Yks päivä lähetin muutaman kymmentä valokuvaa kehitettäväks ja pistin toimistusosoitteeksi mummin osoitteen. Toivottavasti mummi ilahtuis :) Täään ostin kiitos-kortit Mikelle sekä Johnille... Jännä kun täytyy maanantaina lähteä. Jollain lailla pelottaakin. Toivottavasti pojat ei meitä dumppaa minnekään!