Tänään mulla ei oo aamutallin jälkeen mitään tekemistä. Ei
siis yhtään mitään! Aika harvinaista herkkua. Gemman vuoro tehdä iltatalli,
pojat on töissä myöhään ja Emmat, Markut ym lähti Serpentiini-putouksille.
Oisin menny niiden mukaan jos olisin kerenny, vaiks oonki siellä käyny.
Mun mielestä jopa vähän vaikeeta olla tekemättä yhtään
mitään :) Yritin nukkua univelkoja nyt aamusta pois.. Ja pari tuntia
koisailinkin, kunnes heräsin kauheeseen rapinaan ja kolinaan. Olin varma että
meill olis ulkoroskiksessa joku Tasmanian tuholainen.. Tänään aamuyöllä siellä
oli kissa. Painelin ulos huoneestani ja keittiössä oli AJ. Varmaa jotain roskia
laittelemassa. phh.
Siihen kääpiöön menee kyllä välillä hermot. Toissayönä se
oli unohtanu sen puhelimen olkkarin pöydälle, mun oven vereiselle pöydälle.
Sitte reilua tuntia ennen kun mun kello soi sen herätyskello meni päälle. Vielä
semmonen herätysääni mitä inhoan , kun mun kämppiksellä Veeralla oli semmonen
Kanarialla iphonessa. ”TUUTTUUTTUUTTUUTTUUT”. Kuuntelin sitä ehkä 5 minuuttia
ja painelin sit ulos ja puhelimen kanssa sen huoneeseen ja heitin puhelimen sen
päälle. Ai että kun ärsytti! ”Etin just sitä mun puhelinta..” right.
Myöhemmin
samana aamuna AJ nukku pommiin. Kävin
sitä vielä herättelemässä varttia vaille neljä, mut oli sitten vielä uudestaan
nukahatanu. Oon vähän vahingonilonen :) Se AJ on myös semmonen, että se ei
ikinä auta missään kodin yhteisissä jutuissa. Ei siivoo, ei tiskaa.. Äsken
piippas just pesukone, että on valmis ja se oli siinä, muttei voinu edes avata
sitä kuivumaan.. Se muutti mun huoneeseen, kun mä muutin tänne. Mut ei se oo
vielä vikon aikana siirtäny sinne mitään tavaroitaan tuolta vanhasta huoneesta.
Mitenköhän se ikinä pärjää elämässä?
Eilen mentiin rantsukkaan päivällä. Oli ihan mielettömän
kuuma. Jotain 39-42 astetta. Ja kosteutta ilmassa. Tässä muutama kuva
Scarborough-biitsiltä. Viimeks kun käytiin täällä poikien ja Emman kanssa, niin
kaks päivää sen jälkeen rannalla oli nähty valkohai! :o Kaks vai kolme metriä
pitkä.. Nyt sitten kokoajan tuijottelin ympäriinsä ja etin hain eviä. Ei näkyny
haita nimeltä Kai :)
| Bensiksellä oli tämmöstä jädee - oli ihan pakko ostaa! :) |
| Mulla on uudet biksut ja uus hattu! Ostettu City Beachistä. Roxyn biksut. Alennuskkorista :) |
Eilen oli myös meidän iskän synttärit ja soitin sille tuolt
rantsusta. Vähän oli eri meiningit kun se oli just menossa jonkun talon katolle
mittaamaan paljon siellä on lunta. :) Onnee isi <3
Tallilla meillä on tosiaan viisi uutta hevosta, niinku oonki
sanonu. Ne on alkanu jo asettumaan ja on oikeestaan ihan suht kivoja polleja.
Kaks niistä on ihan tosi pieniä, melkein ponikokosia. Parilla sentillä menee
yli. Niitä on hauska talutella tuolla isojen villien laukkahevosten vieressä.
:) Uusissa hepoissa on oikeestaan vaan yksi, josta en tykkää. Se ei niinkään
ole vaarallinen, mutta sillä on tosi huonot tavat. Kokoajan yrittää jotain jäynää.
Eilen se kumautti mua kerran päällään mun päähän. Toispäivänä kaks kertaa, niin
et kävi vähän huimailemaan sen jälkeen. Voi kyllä olla tää kuumuus ja kaikki
yhdistettynä.. Sen hepon nimi on BAM. Kysyin Johnnyltä et onks toi Bam saanu
nimensä siitä kun se pamauttelee jengiä päähän. ;) Tänään mun täytyi pitää Bamia
käytävällä kun se sai kengät.. Kengittäjä sitten näytti mulle kuinka hevoia voi
puristaa kaulasta, niin että niitä sattuu. Jos ei yhtään tottele. ”This is something you learned from Australia”.
Mut kyllä se Daisy on vielä mun inhokki. Yks iltapv sitä
just taluttelin eikä päästykään takas talliin, kun portin edessä oli semmonen
ruoankuljetusauto. Tehtiin siinä ympyrää meidän autoparkissa.. Tai yritettiin,
koska Daisy veti semmosta rodeota siinä. Etupää ylös, takapää ylös, etupää,
takapää.. :o Johnny aattelee että jos se on vaan hyvä merkki et sillä on
virtaa. Huomenna Daisy taas juoksee kisoissa.
Mietin et jos nyt kohta lähtis vaiks bussilla tai pyörällä
kauppaan. Ja vois leipoa jotain. Esimerkiks Tuulan äitin lihapiirakkaa, jos
löydän vielä sen reseptin jostain. Äitin pastasalaatti oli muuten menestys
lauantaina, eilen Ben ja Erika halus tehdä samanlaista ja kyseli multa ohjeita.
:)