Jenna tuli eilen ja toi mukanaan auringonpaisteen. Jenna on poikien kaveri Mikkelistä. Ja
munkin. Täällä on tosiaan ollu vähän huonommat kelit. Semmosta +25 astetta,
pilvistä ja joka päivä on satanu. Suomessa toisin sanoen ollut paremmat kelit.
Lapissakin lähemmäs 30 astetta, mitä ihmettä??
Sateisten
kelien takia ollaan ruvettu urheilemaan. Täällä on hyvät mahikset treenailla.
Rantaa pitkin menee tosi kiva lenkkikatu, jonka varrella on ilmaispunttiksia.
Tuolla rantaboulevardilla järjestetään myös ilmaisliikuntatunteja, jos
semmosiin jaksais mennä. Huomenna aamulla siellä olis vesijumppa puoli
seiskalta. Jenna puhu että saattais jopa mennä sinne, hullu! Mut sillä varmaan
aikaerot painaa päälle. Tänään pelattiin pari tuntia rantalenttistä
auringonpaisteessa meidän uudella pinkillä lentopallolla. Saatiin neljä muuta
tyttöä vielä meidän kanssa pelailemaan. Niistä oli kaksi suomalaisia, pieni
maailma. Täällä ollaan törmätty vaiks kuinka moneen suomalaiseen. Kaks poikaa
tavattiin, jotka on Mikkelistä. Toisen sukunimi on sama kuin Markon äidin
sukunimi, joten taitaa olla jotain sukuakin vielä :)
Oltiin lauantai-illalla vähäsen ulkona. Täällä on aika kovat
meiningit, hirveesti nuorta porukkaa joka puolella. Mun ylikäytetyt
kuukausipiilarit vaan teki tepposet ja mulle iski silmätulehdus. Eilen heräsin
silmä muurautuneena kiinni. Onnes sain apteekista jotain voidetta mikä on jo
tehonnut mainiosti. Koko päivän vaan ollut sumea olo, kun ei ole kunnolla
nähnyt.. Mutta silt osuin palloon!
Emma lensi tänä aamuna Brisbaneen, josta se menee
Clevelandiin töihin koirakenneliin. Outoa kun se lähtee, melkein kuin yks
perheenjäsen lähtis pesästä pois. Emma ja Jenna teki läpsystä vaihdon.
Eilen mentiin grillailemaan tonne laguunille. Tehtiin
fetasalaattia, kanatikkuja, tomskuja ja sipulia. Sitte vähän juotiin
laatikkoviiniä eli goonia. Ei oikein vaan maistunut tänään..
Ollaan tosiaan nyt täällä Koala-hostellissa. Täällä on joka
paikka homeessa. Keittiössä ei ole astianpesuaineita, harjoja eikä sieniä.
Jääkaappi haisee. Leivänpaahdin ei toimi…. Varattiin tiistaista lähtien viikko
yhdestä toisesta hostellista. Paraniskohan vaihtamalla? Joku päivä mennää
sukeltamaan, heti kun tiedetään koska olis hyvät tuulet. En malta odottaa. Eikä
meillä enää täällä ole ees paljoa aikaa jäljellä… Pitää ottaa kaikki irti nyt.
 |
| Näkymä hostellin ikkunasta |
 |
| Grillaillaan hostellilla |
 |
| Pojat kuntoilee |
 |
| Aurinkorasvaa laitetaan kokoajan! |
 |
| Jätskitauko |
 |
| Täällä on tuhansia lepakoita. En oo ikinä nähny näin paljon lepakoita missää. Ja minkä kokosia! |
 |
| Laguuni, mikä on tosi suosittu päivisin. |
 |
| Grillailua rannalla laguunin vieressä Emman vikana iltana |
 |
| Huden herkut; pippuripihviä ja Jennan tuomaa ruisleipää, avot! |