Aloitettiin meidän kotimatka eilen aamulla yhdeksältä Bangkokista. Lento Tukholmaan kesti 11 tuntia ja sieltä Helsinkiin toinen lento 40 minuuttia. Kyllä takapuoli kerkes siinä puutumaan. Lennettiin Norwegianilla, jossa oli ihan kiusaksi joka penkissä oma telkkari, joka ei toiminut! Koneessa oli myös tosi kylmä ja lämpöpeitteitä sai sitten ostaa lisämaksusta. Mutta ihan jees lento oli noin halvaks lennoks. Alle 300€ maksoi.
Koneesta jo ihasteltiin vehreyttä ja järviä. Hihkuin innosta nähdessäni koivuja ja kuusia.. Huden vanhemmat tulivat meitä kentältä hakemaan. Autossa piti oikein miettiä tarkkaan joidenkin kasvien nimiä, joita tienvarressa näkyi. Maitohorsma! :)
Kotona tuli pihalle vastaan Kaisan lapsineen sekä isä ja Seija. Sen jälkeen kun näin kummityttöni Ainon ensimmäistä kertaa, en olekaan ollut hetkeäkään yksin. Aino nukkui mun vieressä ja seurasi mua jopa suihkuun. Kovat oli selitykset kaikesta mitä täällä Suomessa on tapahtunut!
Iskälle on syntynyt myös yksi pienen pieni kissanpentu! Tai niiden kissalle siis ;)
Bangkokissa viimeiset päivät meni rauhassa lepäillen. Vaihdettiin hotellia hiukan kalliimpaan, jossa oli hieno kulmahuone kaapelitelkkarilla. Hotellin katolla oli uima-allas, jossa harvoin oli ketään muita kuin me. Käytiin shoppailemassa viimeisiä rahoja ja leffassa. Suosittelen; Despicable Me 2, Ihan huippu!
http://www.youtube.com/user/DespicableMeMovie :)
Lauantaina käytiin ulkona KhaoSan roadilla. Itse en viittinyt mitään juoda, kun olin mahatauti pelkoinen. Tyydyin shishan tuprutteluun. KhaoSan roadi oli kyllä ihan kauhea kokemus (selvinpäin!).. Hyvä että läpi mahtui kävelemään.. Länkkärit siellä kaatokännissä. Kaduilla myytiin ilmapalloja, joissa sisällä ilokaasua. Se on joku uusi hitti saada pää helposti sekaisin. Ei kokeiltu.
Sunnuntaina mentiin Thaimaan suurimmille viikonloppumarkkinoille. Oli kyllä aikamoinen sokkelo. Löydettiin sokkelon syövereistä alue, jossa oli paljon pienen pieniä koiranpentuja ja oravia myytyvänä. Timanttikaulapannat päällä. Kauheaa :( Niistä ei vaan saanut ottaa kuvia...
Nyt ootellaan että iskä tulee kohta töistä ja tehdään uunilohta ja uusia perunoita. Aineskin niitä toivoin :) Saatan mennä tässä välissä vähän ratsastamaan... Myöhemmin mennään varmaan kylän rantasaunalle saunomaan sekä uimaan. Ihanata! <3
Katsotaan nyt jatkanko kirjottelua tänne... Vai oliko tää nyt tässä. Ainakin tältä erää. Kuulumisiin! :)
http://www.youtube.com/watch?v=aqGHW5sQvXM