| Tässä aluetta, jolla meidän kolmas hostelli Sydneyssä oli. Coogee-rantaa. Oltiin semmosessa surffarien suosimassa hostellissa. |
| Sydneyn keskustaa |
| Hudelle tuli jano |
| Darling harbour |
| Tällasia maisemia oli satamassa :D |
| Pojat aatteli ostaa automaatista uudet tossut |
| Sunnuntai-aamuna mentiin satamaan pyörimään Johannan, Markon ja Emman kanssa. Ihana keli! Oli katusoittajaa ja kaikenlaista katutaiteilijaa. Käytiin myös käsityö-markkinoilla Emman kanssa. |
| Satamassa oli myös streetfootball eli katufudis-kisat. Musat pauhas ja tunnelma oli korkeella. Sinne oli tulossa myöhemmin, joku kuulemma kuuluisa entinen pelaaja Fabio Cannavaro? |
Ja sitkun saavutaan Christchurchiin, Uuteen-Seelantiin niin siellä sitten ootellaan kanssa jonkun aikaa. Ollaan siellä kello yks yöllä ja pitää aamuun asti ootella. Uudessa-Seelannissa on kello utc +12. Eli yhdeksän tuntia enemmän kuin Suomessa. Siellä myös ekana huominen. Jänskää. Matkustetaan tulevaisuuteen ;)