Huh huh!
Tänä aamuna oli asteita 31. Siis neljältä aamuyöllä. Hiki
vaan valu eikä voinu lippistäkään pitää päässä kun karsinoita siivos. Ihan
uskomatonta. Tuntu jotenkin vaikeelta olla töissäkin kun oli niin kuuma. Ja
väsymystä kanssa, kun on taas yöunet jääny vähälle, kun ei päivällä kerenny
vetään päikkäreitä. Mut älkää huoliko, juon vettä ihan KOKO ajan :) Täällä voi muuten kraanavettä juoda, mutta
se maistuu pahalle. Joku sanoi, että se olis puhdistettua merivettä, mutta enpä
tiedä.
Eilen käytiin päivällä Markon kanssa naapurikylässä
Fremantlessa motskarilla. Molemmat poltettiin jalat siinä matkalla. Sinne ajo
jonkun reilun puoli tuntia. Oli oikein mukava ja kotoisa pikku kylä :)
Ostettiin jostain sushibaarista kylmäsavulohi-sushi paketti ja mentiin
semmoselle aukiolle syömään niitä ja jääkahvia. Oli oikein lepposaa! Sitten
käytiin ostamassa lippikset Rip Curlista ja päräytettiin biitsille
pikauinnille. Sitten äkkiä takas ja iltapäiväks töihin. Illalla tehtiin poikien
kanssa lettuja. Tai pancakeja. Ne osti semmosen valmiin purkin kaupasta missä
oli jo kaikki aineet sisällä ja siihen lisättiin vaan vettä ja hölskyteltiin,
niin taikina oli valmista. Kätevää! Mutta ei niin hyvää kun itse tehty :)
![]() |
| Chickoa kun taluttelee niin saa hengähtää :) |
Töissä musta tosiaan tuntuu, että kaikki meidän hepat on
ihan hulluja. Paitsi Chicko. Muilla ei oo mitään käytöstapoja! Välillä,
satunnaisesti ne kävelee ihan kiltisti, mutta useimmiten aina jotain sekoilee. Eilenkin
jouduin taluttamaan Daisyn radan reunalla olevalle ”round yardille” eli
semmoseen pyöröaitaukseen, missä se sit vois vähän päästellä ja piehtaroida.
Arvatkaa vaan mimmonen se oli taluttaa sieltä takas. John vei toisen sekopään,
Zumban uimaan. Samaa matkaa talutettiin sitten takasin ja tietä ylittäessä,
just kun joku neljä autoa anto meille tilaa niin molemmat rupes sitten
sekoilemaan. Hyppi ja loikki. En kohta enää jaksa. Niille pitäs karjasta ja
pitää vaiks raippaa mukana, mut tuntuu et toi John käsittelee niitä vähän
liikaa sillai ku kukkia kämmenellä.
![]() |
| Daisy sekoilemassa |
![]() |
| Varustekaupassa Markun kanssa :) Ihanan värisiä! 44 dollarii suitset. |
Sitten meillä on tapaus Smacko, joka on ihan lepposa kaveri.
Kaikkea se yrittää aina mupeltaa ja syödä.. Se on kyllä kaikista laiskin
taluttaa, ja siitä sitten tulee nautittua oikein täysin rinnoin aina. Mutta tänään
kun taluttelin sitä radalla niin se kyllä kans sekoili. Puski päälle ja on
semmonen kömpelö. Sinne kuuluu hyvin kun jotkut laukkaa nurmikenttää pitkin,
niin sitten pitää sekoilla kun kuuluu askeleet. Sekoili niin että hyppäs mun
varpaille. Sitte kyllä reaktiomaisesti huusin sille ja löin narunpäällä. John
oli siellä kattelemassa, mutta ei sitten sanonut mitään.
Smacko mupelsi ohjia ehkä sekunnin siinä pilttuussa kun
odotteli omaa vuoroaan. Niistä meni rikki joku pieni osa, mikä menee ohjien
ympäri. John sanoi että ottaa sen pois mun palkasta. Mitä ihmettä??? Toi on
musta väärin! Yks päivä Chester veti karsinan oven lähellä olevat riimut
suuhunsa ja rikkoi niistä niskaremmin päädyn niin John sanoi siitäkin, että
ottaa pois mun palkasta. Paljonkohan mua huijataan näissä palkka-asioissa?
Tänään pyysin iltapäivä vapaata kun saatetaan mennä
Adventure-parkkiin, niin John sanoi että menetät sitten 80dollaria. Vissiin
sisäänpääsylippu mukaan lukien. Teki mieli sanoa et en kohta vissiin saa mitään
palkkaa, kun vähenee dollarit ihan silmissä.
Viikonloppuna oltiin ulkona. Meitä oli aika iso jengi. Aika
kallista täällä on mennä ulos. Helposti menee illassa 80 dollaria. Paitsi, jos
menee pelkästään tyttöjen kanssa. Silloin seuraan tulee aina joku joka tarjoaa
;) Mutta, kun Markon ja Pertin seurassa on, niin ei kyllä ilmasia juomia tipu..
Päätettiin Emman kanssa että ens viikonloppuna ei mennä ulos. Sitten tehdään
sunnuntaina jotain kivaa! :)
![]() |
| Tässä kuva edelliskerralta. Tämä löytyi Shed-baarin nettisivuilta (Me ollaan julkkiksii) :) |
Nyt mun pitäs vähän koittaa nukkua päikkäreitä, kun ollaa
myöhemmin menossa Adventure Worldiin tosiaan. Valosalla vaan vaikeeta nukkua :/
Ciao!





