Mulla oli viimeinkin vapaata. KOKO viikonloppu! Aivan mahtavaa :) Olisin kyllä voinu olla töissä lauantaiaamuna... Mutta kyllä tuli vapaat ihan tarpeeseen. Noh, kohta ei muuta ookaan kun vapaata. Tarkoitus olis lähteä Emman kanssa reissuun ens viikon viikonloppuna. APUA. Sehän on jo ihan kohta! Viikoksi ehkä pohjoiseen joko autolla tai lentäen.. Tai Balille, minne täältä pääsee suht halvalla. Ja siellä oleminenhan olis lähestulkoon ilmaista :) Haavelin jo surffikurssin suorittamisesta... Mutta katsotaan nyt, mihin suuntaan se nenä näyttää... :)
Olin Gemman kanssa viimeistä kertaa yhdessä töissä perjantaina. Mentiin aamulla töiden jälkeen porukalla Mäkkiin taas aamupalalle. Miakin tuli. Haikeeta :/
Lauantaiaamuna nukuin pitkään (kahdeksaan asti) :D Mentiin sitten Markon ja Eoin kanssa Cottesloe-rannalle. Eoin on Mian irkkulainen poikaystävä. Rannalla oli veistos-näyttely!
 |
| Pojat |
Illalla Mia ja Eoin tuli meille grillailemaan. Nora, Emma sekä Gemma tuli kanssa tähän ja lähdettiin niiden kanssa sitten Casinolle. Oli ihan hauskaa, viimein kun kaikki pääsivät sisälle. Aika tarkkoja on siellä...
Yhden baarin tiskillä rupesin juttelemaan jonkun 50-v miehen kanssa ja se lupas tarjota mulle drinkin. Sen piti kuitenkin lähteä ennen kun drinksu tuli, niin se heitti mulle 20$ rahaa. Hetken päästä se heitti vielä 50$. Ihme meininki! Minä annoin jokaiselle kaverille kympin niin saatiin kaikki juomat :) Sitten myöhemmin, kun oltiin Gemman kanssa tiskillä.. Gemmalla oli kymppi kädessä. Mun toisella puolella oli mies, jolla oli satanen kädessä. Gemma heitti sille vitsillä et "vaihdetaanko?" äijä tuijotti hetken ja sanoi "Mikä ettei, mun hevonen voitti tänään kisoissa". MITÄH?? Ja taas osteltiin kavereille juomia ;) Melkein oli enemmän rahaa baarista tultaessa kun sinne lähtiessä. :P
 |
| Minä ja Mia |
 |
| Nätisti :) |
 |
| Casinon pihalta |
|
 |
| Gemma <3 |
 |
| Mike |
Tänään aamusta lähdettiin sitten Markon kanssa ratsastamaan Gemman hepoilla. Olin aika väsynyt kun lähdettiin, mut oli kyllä tosi kivaa! Mentiin kolmestaan maastoon kävelemään ja sen jälkeen mentiin vähän kentällä. Marko jopa laukkas! Se on kyllä joku luonnonlapsi tuossa ratsastuksessa, tosi nopeesti oppii! :)
Talli, jossa pollet olivat oli aika erikoinen... Iso, aidattu alue, jossa oli n.30 hevosta ja ponia. Kaikki vapaana. Siellä oli myös paljon roinaa... Pollet menee kaikki yöksi karsinoihin ja on päivät vapaina alueella. Jännä! Kun aluksi ja lopuksi mentiin kentällä niin pikkuponi tuli uteliaisuuttaan tutkailemaan mitä tapahtuu. Kilttejä heppoja :)
 |
| Enoo nähny Markoa näin hiljasena ja vakana ehkä ikinä ;) |
 |
| Katie ja Spider |
 |
| Gemma |
 |
| Spider jumahti pesupaikalle - ei varmaan tajunnut ettei ole enää riimuissa kiinni :) |
 |
| Anna porkkanaa! :) |