torstai 7. helmikuuta 2013

Rottnest Island

Viimeinkin meidän retki Rottnestin saarelle onnistui! Aamulla mun töiden jälkeen hurautettiin poikien kanssa Fremantlen satamaan ja oltiin ajoissa sekä mahduttiin lauttaan! :) Lauttamatka kesti ainoastaa 25min, matkaa oli n.19km sieltä.

Kyllä kannatti todellakin käydä siellä. Ihan huippukelit ja mahtimaisemat! Seura ois voinu olla parempaa... No ei vaan. Kiva päivä oli :) Antaa kuvien taas kertoa. :)




















Jopo jopo jopo joo :)

Snorklaustauko 



Quakka. Näitä töpösteli joka puolella saarta :) Vähänku isoja rottia!



Ice coffee, joku banaani milkshake ja sitte miun mustikka-mansikkasekotus. Nam :)