Kolmatta päivää täällä. Eilen oli ihana keli. Arska paisto
pilvettömältä taivaalta ja kerranki tarkeni olla toppi päällä. En muistanu
ollenkaan et yks Aino, joka oli Ascotissakin töissä muutti aikasemmin tänne
Gold Coastille töihin. Aino pisti mulle viestiä eilen aamulla. Sillä sattu just
oleen vapaapäivä niin hengattiin kokopäivä hänen kanssaan. Käveltiin rantaa
pitkin muutama kilsa ja vaihdeltiin kuulumisia. Meidän reissukin kuulostaa
paljon mielenkiintosemmalle näin jälkikäteen kerrottuna! :D
Käytiin syömässä sushia liukuhihnalta, otettiin take
away-kahvit ja kuunneltiin hetki blues-festareita. Käveltiin rantakatua pitkin
takasin keskustaan ja sieltä hostellille. Rantakadulla oli vaikka minkälaista
rullalautailijaa ja lenkkeilijää. Täällä kyllä riittää silmänruokaa, selvästi
jengi panostaa enemmän täällä ulkonäköön.. Niin paljon bikinikelejä. Vähän
toista kun Suomessa. :D
Tänään täällä sataa vettä. Ja vissiin sataa kokopäivän
Pertti Poudan mukaan. Varaillaan Cairnsista hostelli muutamaks ekaks päiväks.
Sinne lähtään huomenna. Kiva kyllä nyt mennä pidemmäks aikaa johonkin mestaan.
Toivottavasti löytyis jotain duunia!
Tää on muuten aika siisti hostelli missä ollaan nyt.
Sleeping Inn Hostel. Meillä on ihan oma huoneisto! Eli huone, jossa kaks kerrossänkyä,
keittiö, vessa&suihku sekä olkkari! Aika luksusta. 22$/yö eli tosi
edullinen täällä. Cairnsissa on näköjään vieläkin halvempaa. Jes. :)
Emma, Marko ja Hude on kipeinä :(