torstai 4. huhtikuuta 2013

Prevelly Beach - Margaret River

Iltalenkillä Huden ja Emman kanssa. Yks sairas jäi potemaan.

Prevellyn ranta ja kylmää vettä!



Seuraavana aamuna käytiin Emman kanssa näköalapaikalla lenkillä.


Päivällä mentiin Margaret Riverin keskustaan kolmestaan


Ja löydettiin ihan paras kauppa, kylläpäs pienistä asioista voi tulla hyvälle tuulelle :




Metallilehmiä








Käytiin Dome-kahvilassa. Namskis!

Eilen aamulla mentiin lenkille toiseen suuntaan, joensuulle.



Ja aamupäivällä lähdettiin ekalta camping-alueelta ja pojat haus kans käydä näköalapaikalla. Oli aika tuulista.



Eilen lähdettiin sitten maistiais-kierrokselle. Noista viinitiloista yms tämä Margaret Riverhän on tunnettu. 
























Mukaan ei tosiaan tarttunut kuin erilaisia juustoja. Savustettua, homeista sekä kreikkalaista. Illalla sitten tehtiin yhteistuumin kanasalaattia! :)