| Iltalenkillä Huden ja Emman kanssa. Yks sairas jäi potemaan. |
| Prevellyn ranta ja kylmää vettä! |
| Seuraavana aamuna käytiin Emman kanssa näköalapaikalla lenkillä. |
| Päivällä mentiin Margaret Riverin keskustaan kolmestaan |
Ja löydettiin ihan paras kauppa, kylläpäs pienistä asioista voi tulla hyvälle tuulelle :
| Metallilehmiä |
| Käytiin Dome-kahvilassa. Namskis! |
| Eilen aamulla mentiin lenkille toiseen suuntaan, joensuulle. |
| Ja aamupäivällä lähdettiin ekalta camping-alueelta ja pojat haus kans käydä näköalapaikalla. Oli aika tuulista. |
Eilen lähdettiin sitten maistiais-kierrokselle. Noista viinitiloista yms tämä Margaret Riverhän on tunnettu.
| Mukaan ei tosiaan tarttunut kuin erilaisia juustoja. Savustettua, homeista sekä kreikkalaista. Illalla sitten tehtiin yhteistuumin kanasalaattia! :) |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti