tiistai 2. huhtikuuta 2013

Bunburyn kautta Margaret Riverille

Vihdoin ollaan Margaret Riverillä. Ollaan saatu leiri pystytettyä ja nyt vaan rentoudutaan. Relaxii, Chillaksii.

Marko ja Hude on molemmat vähän kipeinä. Marko vähän enemmän, varmaan kuumeessa ja ainakin kovassa flunssassa. Onneks mulla oli yks ylimääräinen antibioottikuuri Thaimaasta niin sitä se nyt pistelee poskeensa, toivottavasti ei koko aika täällä Margaret Riverillä mene sairastaessa. Ois kiva päästä ainakin surffikurssille! Mut meen sitten Emman kanssa kaksin jossei pojat kykene. :)

 Eilen lähdettiin Ascotista vähän haikein tunnelmin, taisi itse kullakin kostua silmäkulmat. Kyllähän noista kämppiksistä ja kavereista on reilussa kolmessa kuukaudessa tullut aika läheisiä.


Vika yhteinen illallinen. Huomatkaa, äiti pastasallua! The Last Supper.

Alex, Ben, Erika ja Mike hyvästelemässä.

Emma vielä kyytiin ja menoks!


Lähdettiin eilen Ascotista vasta kolmen jälkeen niin päätettiin jo itseasiassa edellispäivänä ettei edes yritetä keretä Margaret Riverille samana päivänä. Otettiin yhteyttä Emiliaan, joka asui kanssa Ascotissa ja vasta sunnuntaina muutti tallinsa tai "isäntäperheensä" kanssa Ascotista Bunburyyn.

Päästiin Emilian kämpille Bunburyyn yhdeksi yöksi. Kivasti oli matkan varrella :) Tosi hieno, iso sekä vehreä tila! Kyllä on hevosilla hyvä olla siellä. :) Löytyy omat radat, kentät, uittopaikat, kävelytyskoneet jne... Voikun kaikki Ascotin hepat pääsis muuttamaan sinne :)

Hyvin mahtuu :)




Emilian asunnon pihalla

Aamulenkillä Emman kanssa nähtiin pikku vasikka

Ja jänniä palloja!


Lampaita

Aamupuurolla

Hevosten kävelytyskone


Hevosten uittoallas




Marko taitaa olla jo ihan heppoihin koukussa ;)




Emilian luota kun lähdettiin tänä aamuna niin koettiin hetkellisiä kauhunhetkiä, kun auto sammui tielle. Pienen tutkailun jälkeen pojat huomas että vanista oli bensa loppu. Onneks oli kanistereissa lisää. Näköjään bensaa kuluukin paljon enemmän kun auto on täynnä kasseja ja neljä ihmistä.

Nyt tosiaan ollaan täällä leirintäalueella rannalla. Pitäis kohta mennä varmaan katteleen auringonlaskua. Täällä on aika hiljaista, varmaan kun just ollut pääsiäispyhät.. Ja täällä ei ole jääkaappia! Iso miinus! :(

Mut tämmönen leirielämä on mulle muutenkin ihan uus juttu. Katotaan mitä tulee. Mut ihan edullinen mesta tämä. 15$/yö/hlö.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti