torstai 2. toukokuuta 2013

Tylsästä Canberrasta takaisin Sydneyyn

Oltiin Canberrassa, pääkaupungissa yks yö. Se oli jo tarpeeksi aikaa sen tylsäksi toteamiseen. Tai eipä ennakko-odotuksetkaan oikein korkealla olleet.

Tässä muutamia kuvia Australian sota museosta. War Memorial. Yllättävän paljon rahaa laitettu siihenkin. Suhattiin se äkkiä lävitse.






Canberran parlamenttitalo. Siellä tehdään suuria päätöksiä ;)


Vapunpäivän kierroksen jälkeen lähdettiin ajelemaan kohti Sydneytä. Ihana ruska!



Pysähdyttiin matkalla Pebbley-beachille, jonka Henna meille vinkkas. Rannalla oli paljon kenguruita syömässä ja pomppimassa :)

Ei jaksettu ajaa koko matkaa Sydneyyn asti. Tuli pimeä ja vettä alkoi sataa. Etittiin kännyköillä hostelli Wollongongista.



Tässä ollaan takasin Sydneystä. Käytiin äsken vähän ajelemassa keskustassa ja ottamassa muutamia kuvia.