torstai 2. toukokuuta 2013

Tylsästä Canberrasta takaisin Sydneyyn

Oltiin Canberrassa, pääkaupungissa yks yö. Se oli jo tarpeeksi aikaa sen tylsäksi toteamiseen. Tai eipä ennakko-odotuksetkaan oikein korkealla olleet.

Tässä muutamia kuvia Australian sota museosta. War Memorial. Yllättävän paljon rahaa laitettu siihenkin. Suhattiin se äkkiä lävitse.






Canberran parlamenttitalo. Siellä tehdään suuria päätöksiä ;)


Vapunpäivän kierroksen jälkeen lähdettiin ajelemaan kohti Sydneytä. Ihana ruska!



Pysähdyttiin matkalla Pebbley-beachille, jonka Henna meille vinkkas. Rannalla oli paljon kenguruita syömässä ja pomppimassa :)

Ei jaksettu ajaa koko matkaa Sydneyyn asti. Tuli pimeä ja vettä alkoi sataa. Etittiin kännyköillä hostelli Wollongongista.



Tässä ollaan takasin Sydneystä. Käytiin äsken vähän ajelemassa keskustassa ja ottamassa muutamia kuvia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti