Tässä muutamia kuvia Australian sota museosta. War Memorial. Yllättävän paljon rahaa laitettu siihenkin. Suhattiin se äkkiä lävitse.
| Canberran parlamenttitalo. Siellä tehdään suuria päätöksiä ;) |
| Vapunpäivän kierroksen jälkeen lähdettiin ajelemaan kohti Sydneytä. Ihana ruska! |
| Pysähdyttiin matkalla Pebbley-beachille, jonka Henna meille vinkkas. Rannalla oli paljon kenguruita syömässä ja pomppimassa :) |
| Ei jaksettu ajaa koko matkaa Sydneyyn asti. Tuli pimeä ja vettä alkoi sataa. Etittiin kännyköillä hostelli Wollongongista. |
| Tässä ollaan takasin Sydneystä. Käytiin äsken vähän ajelemassa keskustassa ja ottamassa muutamia kuvia. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti