sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Vikat päivät Sydneyssä

Nähtiin Sydneyssä meidän kaveria Johannaa. Johanna oli Ascotissa töissä aikasemmin. Kiva oli saada paikallisopas! ;) Tässä ollaan käymässä kuuluisalla Bondi-beatchillä. (Talkkarista on joskus tullu semmonen "Bondi-resque-sarja). En käyny uimassa, mut Emma kävi. Ranta oli täynnä surffareita!

Tässä aluetta, jolla meidän kolmas hostelli Sydneyssä oli. Coogee-rantaa. Oltiin semmosessa surffarien suosimassa hostellissa.

Hostelli esittelyssä luki että sieltä voi lainata fudispalloa, kaikkia pelejä jne... Mut eipä ollu palloa. Oli vaan pokeri ja the Risk. Mut sehän on yks mun lempparipeleistä niin se oli ku lottovoitto! Pelattiin ehkä joku kolme tuntia... Ja piti lopettaa kesken kun mentiin muiden hostellin tyyppien kans viettään perjantai-iltaa.

Sydneyn keskustaa
Hudelle tuli jano


Darling harbour

Tällasia maisemia oli satamassa :D



Pojat aatteli ostaa automaatista uudet tossut

Sunnuntai-aamuna mentiin satamaan pyörimään Johannan, Markon ja Emman kanssa. Ihana keli! Oli katusoittajaa ja kaikenlaista katutaiteilijaa. Käytiin myös käsityö-markkinoilla Emman kanssa.


Satamassa oli myös streetfootball eli katufudis-kisat. Musat pauhas ja tunnelma oli korkeella. Sinne oli tulossa myöhemmin, joku kuulemma kuuluisa entinen pelaaja Fabio Cannavaro?
Nyt istuskellaan Huden kanssa Sydneyn lentokentällä ja dataillaan. Kello on kymmenen aamulla. Meidän lento lähtee vähän ennen kasia sinne Seelantiin. Aika pitkä päivä tulossa! Onneks on ilmaista nettia :) Emma läks eläintarhaan. Marko heitti meidät tänne meidän vuokra-autolla ja lähti takas cityyn palauttaan sitä. Kohta se tulee kans tänne bussilla.

Ja sitkun saavutaan Christchurchiin, Uuteen-Seelantiin niin siellä sitten ootellaan kanssa jonkun aikaa. Ollaan siellä kello yks yöllä ja pitää aamuun asti ootella. Uudessa-Seelannissa on kello utc +12. Eli yhdeksän tuntia enemmän kuin Suomessa. Siellä myös ekana huominen. Jänskää. Matkustetaan tulevaisuuteen ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti