torstai 17. tammikuuta 2013

Ihmeellisiä loimituksia


Viime yöksi luvattiin ”ainoastaan” 23 astetta niin piti loimittaa kolme kullanmurua. Ensi yöksi luvattiin 13 astetta niin piti loimittaa kaikki. Jännä, ei kyllä ikinä Suomessa tulis mieleenkään et tarttis loimia pistää yöksi, jos asteita on yli +10 :) 

Tänään mulla oli tallilla hyvä fiilis. Hoksasin että muutaman hepan saa paremmin talutettua suitset päässä kuin orikuolaimella. Oikean puoleisesta ohjasta voi nimittäin tarvittaessa vedellä, ettei polle tule päälle! Mahtavaa ! 
Huomenna aamusta meille on tulossa talutusapua, jotta saadaan hepot vähän tiheämpään tahtiin radalle. Eli vähemmän kilometrejä mun  jaloille! Huomenna aamutallin jälkeen ollaan taas menossa Gavinin hepoilla rannalle uimaan. Toivottavasti ois lämpösempää ja vähemmän tuulisempaa kuin tänään. Inhoan isoja aaltoja!

Huomisiltana ajateltiin lähteä Fremantlen vankilaan tourchlight-tourille. Se on joku semmonen esittely kierros missä pelotellaan ja kaikkea. Pelottaa vähäsen jo nyt! Mut kiva kun on kaikkea ohjelmaa tiedossa.

John muuten sanoi mulle että on lähdössä helmi-maaliskuun vaihteessa reiluks viikoks jonnekin reissuun. Sitten rupesin Emman kanssa puhumaan, että kun John tulee takasin niin voitais aloittaa meidän Amazing race.. Eli lähteä reissuun. Haluttais molemmat mennä semmoseen eläinpuistoon tms. Missä voi hoitaa koala- ja kenguruvauvoja. Ei siitä kai palkkaa saa mutta ruokaa ja asunnon. Ois aika kokemus! Mut meillä on tässä aikaa suunnitella…Haluuks joku tulla mun tilalle tänne?? What what?? :)

Kello on jo yli seiskan, pitää käydä metsästämään nukkumattia. Hyvää yötä :)