Viime yöksi luvattiin ”ainoastaan” 23 astetta niin piti
loimittaa kolme kullanmurua. Ensi yöksi luvattiin 13 astetta niin piti
loimittaa kaikki. Jännä, ei kyllä ikinä Suomessa tulis mieleenkään et tarttis
loimia pistää yöksi, jos asteita on yli +10 :)
Tänään mulla oli tallilla hyvä fiilis. Hoksasin että
muutaman hepan saa paremmin talutettua suitset päässä kuin orikuolaimella.
Oikean puoleisesta ohjasta voi nimittäin tarvittaessa vedellä, ettei polle tule
päälle! Mahtavaa !
Huomenna aamusta meille on tulossa talutusapua, jotta
saadaan hepot vähän tiheämpään tahtiin radalle. Eli vähemmän kilometrejä
mun jaloille! Huomenna aamutallin
jälkeen ollaan taas menossa Gavinin hepoilla rannalle uimaan. Toivottavasti ois
lämpösempää ja vähemmän tuulisempaa kuin tänään. Inhoan isoja aaltoja!
Huomisiltana ajateltiin lähteä Fremantlen vankilaan
tourchlight-tourille. Se on joku semmonen esittely kierros missä pelotellaan ja
kaikkea. Pelottaa vähäsen jo nyt! Mut kiva kun on kaikkea ohjelmaa tiedossa.
John muuten sanoi mulle että on lähdössä helmi-maaliskuun
vaihteessa reiluks viikoks jonnekin reissuun. Sitten rupesin Emman kanssa
puhumaan, että kun John tulee takasin niin voitais aloittaa meidän Amazing
race.. Eli lähteä reissuun. Haluttais molemmat mennä semmoseen eläinpuistoon
tms. Missä voi hoitaa koala- ja kenguruvauvoja. Ei siitä kai palkkaa saa mutta
ruokaa ja asunnon. Ois aika kokemus! Mut meillä on tässä aikaa suunnitella…Haluuks joku tulla mun tilalle tänne?? What what?? :)
Kello on jo yli seiskan, pitää käydä metsästämään
nukkumattia. Hyvää yötä :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti