Tänään vietettiin meidän läksäreitä. Siivosin koko kämpän Alexin ja Benin kanssa.. Tehtiin äitin pastasalaattia viisi kulhoa, mistä on tullut täällä jo hitti sekä ämpärillinen sangriaa Markon kanssa. Myös Ben ja Alex teki omaa boolia ja ne kävi vielä kaupasta ostamasta beer bongin, joka koitui kohtaloksi myöhemmin muutamalle. Suppiloon kaadetaan bisseä joka menee letkulla suoraan suuhun. Niinku elokuvissa.
Mulla oli oikein kiva ilta, tänne tuli paljon mun tuttuja ja oli mukavaa. Vähän myöskin haikeeta, mutta ihana oli kaikkia nähdä. Vaikka pakko myöntää että osa omasta illasta meni siihen kun stressailin tiskeistä yms :)
 |
| (Delfiini)Nora ja Alexin sekä Benin oksennukselta näyttävä booli |
 |
| Valmistelua iltaa varten |
 |
| (Pitkä)Noora leipoi meille aivan mahtavan juustokakun! NAMS :) |
 |
| Minä ja Gemma |
 |
| Amy, Gemma sekä Carolinen tyttö Olivia |
 |
| Marjo ja Tom |
 |
| Mia ja Cam |
 |
| Gemma ja minä |
 |
| Carolin, meidän uusi tallityttö :) |
Sain bileissä sitten myös pienen läksärilahjan Johnilta, Gemmalta sekä
Camilta. Koalan pörrö-korvat, kultaisen kaulakorun jossa koala sekä
hevosen kenkä(arvo kuulemma yli 200$!!), magneetin Perthistä ja kortin.
Sain myös suklaapupun Carolinilta lahjaksi. <3
Tässä vielä muutama kuva viime viikonlopulta, oltiin vaan istumassa iltaa Shanen luona naapurissa.
 |
| Gemma- Diiva ja pojat |
 |
| Emma ja minä |
Eilen aamulla oli viimeinen työpäivä. Mentiin aamupalalle sen jälkeen mäkkäriin. Sain referencen eli työtodistuksen, joka varmasti auttaan jos tarttee vielä töitä täällä etsiä.
Huomenna odotellaan että Emma saapuu takasin pohjoisen reissulta kahden aikoihin ja lähdetään sitten melkein suoraan kohti Margaret Riveriä. Sinne ajaa kai about neljä tuntia täältä... Pitäs netistä kattella leirintäaluetta ja varailla sieltä paikka.
NIIN OUTOA, kun lähdetään täältä. Ja kun työt loppui. Kolme ja puoli kuukautta meni kuin siivillä. Mutta, kohti uusia tuulia nyt :) Pidän teidät sitten ajan tasalla ;)