Lauantaina juhlittiin Miken synttäreitä. Se täytti 47v. Se
näyttää kyllä vanhemmalta mun mielestä. Niinku kaikki muutkinj paikalliset..
Ollu niin paljon auringossa, että on ihan ryppysiä. ;) Meillä sitten menee
toisinpäin.. Kaikki luulee muakin nuoremmaksi kuin olenkaa. Jes jes! :)
Ostettiin Mikelle lahjaksi semmonen 11 eri pelin pelilauta
ja simpsons-kalsarit. :) Ostettiin myös lahjapaperia ja puhallettiin
ilmapalloja. Voi kun joku panostais munkin synttäreihin joskus näin paljon..
| Mun uusi huone :) |
Ben, Erika, Markku ja minä suunniteltiin Miken synttäreitä.
Ostettiin yhteisillä rahoilla salaattitarpeita. Tehtiin taas kreikkalaista
sallua sekä mä halusin tehdä äitin reseptillä pasta-majoneesisalaattia. Ben ja
Erika leipoi myös jotain banaaninmakuista kakkua. Täällä tuo leipominen on aika
iisiä, kun voi ostaa vaan purkin, missä on kaikki ainesosat valmiina ja
lisätään vaan nestettä. Me ollaan pari kertaa poikien kanssa paistettu lettuja
semmosesta purkista. Aika kätevää ja edullista! Mut ei kyllä lähellekään niin
hyviä kuin oma taikina ;)
Meillä oli oikein kiva ilta. Pelailtiin korttipelejä ja
testattiin Miken uutta lautapeliä.. Pelattiin hauskaa juomapeliä :) Ring of
Fire… Missä pitää mm. keksiä sääntöjä. Alex keksi semmosen et pitää aina tehdä
joku farmieläimen ääni ennenkun juo. Siinähän me sitten määittiin ja
ammuttiin.. :) Hauskaa oli. Kovasti mietittiin, että oltais jatkettu matkaa
baariin, mutta sitten me kaikki väsähdettiin ketkä on menny aamuyöllä töihin.
| Seuraavana päivänä .. :) |
| Markun auto, mitä se vuokraa Merviltä. |
Eilen illalla lähdettiin Cottesloe rannalle poikien kanssa. Mun
kämppikset oli kaikki siellä Markkua lukuunottamatta. Uiskenneltiin, nautittiin
auringosta ja naureskeltiin muille ihmisille. Sitten siirryttiin mukavaan
raflaan nimeltä ”Salt at the sea”. Siellä soitti livebändi ja oli oikein mukava
tunnelma. Sunday Session!
| Cottesloen rannalla oli tämmönen auto |
| Rannalla oli myös tämmösiä kumipalloja! |
| Erika ja Mike |
| Meidän kämpän jockeyt Mike ja AJ. Kattokaa kun ne on pieniä :) |
| Nam Nam |
Illalla menin vielä pojille kun Marko lupasi tehdä ruokaa :)
Musta tulee helposti niin kiukkunen jos jää ruokailut tai unet vähille..
Tänään sainkin iltapäivän vapaaksi, kun me Gemman kanssa
vuorotellaan iltojen kanssa nyt. Harmi, tietää vähemmän rahaa.. :/ Mennään
Markon kanssa varmaan keskustassa käymään kun silläkin on vapaata. Ja Emma
tulee käymään meillä ihan just :)
Aussimusaa :) Jos haluutte kuunnella niin klikatkaa! Tämmöstä soi eilen siellä ravintolassa..