sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Miken synttärit :)

 
Lauantaina juhlittiin Miken synttäreitä. Se täytti 47v. Se näyttää kyllä vanhemmalta mun mielestä. Niinku kaikki muutkinj paikalliset.. Ollu niin paljon auringossa, että on ihan ryppysiä. ;) Meillä sitten menee toisinpäin.. Kaikki luulee muakin nuoremmaksi kuin olenkaa. Jes jes! :)


 
Ostettiin Mikelle lahjaksi semmonen 11 eri pelin pelilauta ja simpsons-kalsarit. :) Ostettiin myös lahjapaperia ja puhallettiin ilmapalloja. Voi kun joku panostais munkin synttäreihin joskus näin paljon..


Mun uusi huone :)












Ben, Erika, Markku ja minä suunniteltiin Miken synttäreitä. Ostettiin yhteisillä rahoilla salaattitarpeita. Tehtiin taas kreikkalaista sallua sekä mä halusin tehdä äitin reseptillä pasta-majoneesisalaattia. Ben ja Erika leipoi myös jotain banaaninmakuista kakkua. Täällä tuo leipominen on aika iisiä, kun voi ostaa vaan purkin, missä on kaikki ainesosat valmiina ja lisätään vaan nestettä. Me ollaan pari kertaa poikien kanssa paistettu lettuja semmosesta purkista. Aika kätevää ja edullista! Mut ei kyllä lähellekään niin hyviä kuin oma taikina ;)








Meillä oli oikein kiva ilta. Pelailtiin korttipelejä ja testattiin Miken uutta lautapeliä.. Pelattiin hauskaa juomapeliä :) Ring of Fire… Missä pitää mm. keksiä sääntöjä. Alex keksi semmosen et pitää aina tehdä joku farmieläimen ääni ennenkun juo. Siinähän me sitten määittiin ja ammuttiin.. :) Hauskaa oli. Kovasti mietittiin, että oltais jatkettu matkaa baariin, mutta sitten me kaikki väsähdettiin ketkä on menny aamuyöllä töihin. 

Seuraavana päivänä .. :)



Markun auto, mitä se vuokraa Merviltä.





Eilen illalla lähdettiin Cottesloe rannalle poikien kanssa. Mun kämppikset oli kaikki siellä Markkua lukuunottamatta. Uiskenneltiin, nautittiin auringosta ja naureskeltiin muille ihmisille. Sitten siirryttiin mukavaan raflaan nimeltä ”Salt at the sea”. Siellä soitti livebändi ja oli oikein mukava tunnelma. Sunday Session! 

Cottesloen rannalla oli tämmönen auto


Rannalla oli myös tämmösiä kumipalloja!





Erika ja Mike

Meidän kämpän jockeyt Mike ja AJ. Kattokaa kun ne on pieniä :)




Nam Nam













Illalla menin vielä pojille kun Marko lupasi tehdä ruokaa :) Musta tulee helposti niin kiukkunen jos jää ruokailut tai unet vähille.. 

Tänään sainkin iltapäivän vapaaksi, kun me Gemman kanssa vuorotellaan iltojen kanssa nyt. Harmi, tietää vähemmän rahaa.. :/ Mennään Markon kanssa varmaan keskustassa käymään kun silläkin on vapaata. Ja Emma tulee käymään meillä ihan just :)

 Aussimusaa :) Jos haluutte kuunnella niin klikatkaa! Tämmöstä soi eilen siellä ravintolassa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti