perjantai 24. toukokuuta 2013

Surfers Paradise

 
Kolmatta päivää täällä. Eilen oli ihana keli. Arska paisto pilvettömältä taivaalta ja kerranki tarkeni olla toppi päällä. En muistanu ollenkaan et yks Aino, joka oli Ascotissakin töissä muutti aikasemmin tänne Gold Coastille töihin. Aino pisti mulle viestiä eilen aamulla. Sillä sattu just oleen vapaapäivä niin hengattiin kokopäivä hänen kanssaan. Käveltiin rantaa pitkin muutama kilsa ja vaihdeltiin kuulumisia. Meidän reissukin kuulostaa paljon mielenkiintosemmalle näin jälkikäteen kerrottuna! :D 

 
Käytiin syömässä sushia liukuhihnalta, otettiin take away-kahvit ja kuunneltiin hetki blues-festareita. Käveltiin rantakatua pitkin takasin keskustaan ja sieltä hostellille. Rantakadulla oli vaikka minkälaista rullalautailijaa ja lenkkeilijää. Täällä kyllä riittää silmänruokaa, selvästi jengi panostaa enemmän täällä ulkonäköön.. Niin paljon bikinikelejä. Vähän toista kun Suomessa. :D






Tänään täällä sataa vettä. Ja vissiin sataa kokopäivän Pertti Poudan mukaan. Varaillaan Cairnsista hostelli muutamaks ekaks päiväks. Sinne lähtään huomenna. Kiva kyllä nyt mennä pidemmäks aikaa johonkin mestaan. Toivottavasti löytyis jotain duunia!

Tää on muuten aika siisti hostelli missä ollaan nyt. Sleeping Inn Hostel. Meillä on ihan oma huoneisto! Eli huone, jossa kaks kerrossänkyä, keittiö, vessa&suihku sekä olkkari! Aika luksusta. 22$/yö eli tosi edullinen täällä. Cairnsissa on näköjään vieläkin halvempaa. Jes. :)

Emma, Marko ja Hude on kipeinä :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti