torstai 11. huhtikuuta 2013

Mandalay & Valley of the Giants

Maanantaina, kun saatiin autokin pelittämään lähdettiin jatkamaan matkaa kohti Denmarkkia. Luin matkalla tipsejä Lonely Planet-kirjasta, että minne kannattaa mennä ja missä pysähtyä. Siellä mainittiin, että kandee käydä ajamassa "Road to Mandalay" ja kävästä Mandalay Beachillä. Oli kyllä käymisen arvoinen pysähdys, vaikka hiekkatie sinne oli pitkä, pöllyävä ja pomppuisa.

Mandalay rannalle haaksirikkoutui norjalainen paatti vuonna 1911. Nyt alus on peittynyt hiekan alle ja noin joka kymmenes vuosi, tuulten, myrskyjen, laskuvesien yms ansiosta se ilmestyy esiin hiekan alta. Aika jänskää! Ei kyllä nähty sitä alusta, mutta aivan uskomattoman mahtava ranta löydettiin! :)








Denmarkkiin kun päästiin, niin siellä mentiin Valley of Giants-laaksoon, jossa puut oli JÄÄTÄVÄN isoja. Varmaan yli 60 metrisiä. Emmaa pelotti kyllä hirveästi kävellä riippusilloilla, ne kyllä kävellessä heiluskeli :) Huikeita maisemia!












Tässä matka jatkuu Denmarkin kautta Albanya kohti.Veskitauolla :)



Dog Rock, Albany

Albanyssa satoi vettä ja oli kylmä. Käytiin silti muutaman beachit kiertämässä ja katsomassa.

Emu Point

Nanarup Beach





Viimisin leiripaikka, bensiksen pihalla keskellä ei mitään :)

Pojat nukkuu. Me ollaan jo Emman kanssa käyty aamulenkilläkin. Kohta ne herätetään ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti