torstai 11. huhtikuuta 2013

Great ocean drive - Esperance


Tänään kun saavuttiin Esperanceen, niin lähdettiin samantien Great Ocean Drivelle. Hienoja maisemia, mahtavia rantoja! Tää Australia on kyllä kaunis paikka.










Twilight Beach. Äänestetty Aussien parhaimmaks rannaks vuonna 2006. Aika upeehan tuo oli!










Nudistirannalla. Pojat aatteli et siel vois ruotsalainen bikinijoukkue ottamassa aurinkoa.. Mutta siellä oli vaan yks vanha aloston pappa. Hihiii :)) (Sori siitä ei oo kuvaa!)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti