keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Change of plans

Oltiin lähdössä maanantaina kohti Melbournea. Innolla jo odotin Great Ocean roadia ja maisemia.

Marko halus et viedään auto jonkunlaiseen tunnistus-tsekkaukseen, jotta oltas saatu jatkettua rekisterin leimaa. Siellä sitten kävi ilmi, että ollaan ajettu autolla lähes viikko jo niin, ettei se ole ollu rekisterissä! Hups hups. Samalla ne huomas autossa ruostetta, joka olis sitten pitäny korjata että oltas saatuu se siitä tarkastuksesta läpi.

Oltiin aivan varmoja Markon kanssa että nyt tulee isot sakot, muttei onneks sitten kuitenkaan.(Olis tullu jos poliisi olis pysäyttäny ja huomannu!). Mut käyttöielto tuli autolle. Se jäi siihen katsastsaseman pihalle. ei Käveltiin muutaman korttelin päähän, josta olis pitäny saada väliaikanen rekkari päiväks. Sekin sitten tyssäs siihen, kun meillä ei ollu todistetta paikasta missä asutaan. (Asuttiin vanissa, mitä ihmettä?) Olis myös pitäny olla kolme eri henkilökorttia mukana että sais sen. Ihmeellisiä juttuja.

Käveltiin juna-asemalle, mentiin keskustaan ja etittiin hostelli. Seuraavana päivänä vuokrattiin halvin auto(citymaasturi 44$) ja ajettiin autolle tyhjentämään se kamoista. Niin paljon kaikkea kivaa piti sinne jättää. Pojat teki nettiin ilmoituksen autosta ja kaikesta irtaimistosta siellä sisällä... Sitten myöhemmin selvis, ettei täällä jostain syystä saa myydä autoja, jotka ei ole rekisterissä.. Marko sitten tilas autolle romuttamolle kuljetuksen. Sniff. Pari tyyppiä tuli kattelee joitain kamoja auton sisältä ja onneks jotain ostiki.





Meidän Adelaiden reissu on sis tosiaan venähtäny vähän ylipitkäks. Vielä ollaan yks yö ja huomenna lennetään Sydneyyn. Toivottavasti pääsen koneeseen, kun Hude kirjotti lennonvaraukseen et mun sukunimi olis Porkkana! :)

Eilen oltiin tän hostellin tyyppien ja omistajan(tai mikä työnekijä onkaan) kanssa viereisessä baarissa.

Tiistaina Marko täytti vuosia. Vanhus. Huomatkaa uusi hieno neule jonka on joltain kivalta saanu. Ja uus keltanen Nokia. :)


Kohta mennään ehkä kattomaan jonkunlaista fudispeliä. Aussierules-football, footy. Mielenkiintoista :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti