 |
| Tässä muutama kuva Footy-pelistä |
Mentiin torstaina tosiaan kattomaan Aussifudista. Emman yks kaveri halus meidät viedä sinne. Munki oli mentävä sitten kun Marko lupas tarjota! Harvinaista herkkua ;) En kyllä ymmärtäny pelistä yhtään mitään.. Vasta lähellä pelin loppua ajusin että maalejakin on kaksi :D Mutta komeita poikia siellä juoksenteli pikkushortseissa.
 |
| Oltiin Bloods-joukkueen puolella. |
 |
| Erätauolla kaikki ihmiset ryntäsivät kentälle potkimaan omia pallojaan. Tosi omituista, 7 minsaa vaan aikaa. Hullut aussit! :) |
 |
| Vika kuva Adelaiden keskustasta. Piti käydä vielä possulla ratsastamassa :) |
 |
| Adelaiden kentällä. Porkkana! |
Sitten saavuttiin Sydneyyn ja heti alkoi arska paistamaan. Sydney on IHANA! Täällä on nin kaunista. Ihania puistoja, hienoja vanhoja rakennuksia... Hienoin kaupunki tähän mennessä täällä. Ehdottomasti.
 |
| WOOOOW oopperatalo! |
 |
| Tänään vaan chillailtiin nurtsilla. Ihana puisto! Kokoajan riitti kateltavaa :) |
 |
| Vein Markon kirkon portaille, vink vink ;) |
Me ollaan tosiaan täällä Sydneyssä nyt semmosella alueella kuin Kings Cross. Vahingossa varattiin hostelli punasten lyhtyjen kadulta :) Täällä on vaiks minkälaista kulkijaa iltasin.. Marko luuli et se teki meille hostellivarauksen yhteen tosi edulliseen hostelliin täällä, mut sitkun mentiin sinne niin respan mies huomas et se varaus oli vasta kesäkuulle :P Hups hups.. Sinne ei sitte mahtunu ja nyt ollaan yhdessä oisessa hostellissa nimeltä Funky House. Tää on ihan ok, mut hirveesti täällä on jengiä. Jotenkii ei oo niin kotosa kuin vaiks se edellinen hostelli Adelaidessa. Mut huomenna lähtään tästä jatkamaan matkaa.
Vuokrataan auto viikoks ja mennään moikkaan yhtä mun lähes-sukulaista, Hennaa Bowraliin(n.150km päähän) :) Ja on vaiks mitä nähtävää missä vois autolla käydä. Blue mountais ja mietittiin myös Canberraan, pääkaupunkiin ajamista.
Ens viikon maanantaille varattiin lennot Christchurchiin, UUTEEN-SEELANTIIN! Eli mennään sinnekin katteleen hobitteja pariks viikoks :) Aivan huikeeta! Siellä on kyllä kylmä.. Mut eiköhän suomalainen kestä ;)
On kyllä pakko mennä Cairnsissa töihin että saan rahaa kotilippuun! :) Mietin jo et oisin Melbourneen menny töihin, mut katteli et siel on semmosta +17 asteista ja sateista. En taho olla liian viileessä töissä.
Taidan nyt lähtä tekeen pussikeiton. Ette usko kuinka paljon ollaan syöty pikaruokaloissa täällä! Ahdistaa.. Oon varmaan lihonu takas kaikki kilot mitä Ascotissa sain pudotettua. Toivottavasti seuraavassa työpaikassa joutuu taas paljon kävelemään! ;)
xx
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti