Aamulla herättiin ihanasti sateen ropinaan. Ei tehny mieli
nousta ylös. Jäätävän kylmä. Sit parin tunnin jälkeen oli pakko nousta vessaan
ja huomattiin Emman kanssa että teltta vuotaa. Oven alapuolelta jalkopäässä
kauhee lätäkkö. Meidän molempien kengät oli jääny ulos ja oli ihan litimärkiä.
Samoin meidän kaikkien pyyhkeet ja tuolit joiden päällä pyyhkeet oli.
Toivottiin vaan et tämmönen aamu olis ollu eilen, kun oikeesti oltais voituki
nukkua koko päivä, kun edellisyö meni baarissa.
Ollaan Adelaidessa neljä yötä keskustan lähellä olevalla
leirintäalueella. Olis vähän pitäny ottaa selvää tästä alueesta ennenku
ostettiin näinkin monta yötä. Täällä ei meinaan ole keittiötä eikä mitään
yhteisiä tiloja. Jääkaappi sentään löytyy ja vessat suihkuineen. Ulkona vähän
matkan päässä on pikku grilli katoksella.. Aika ankeeta. Aamulla syötiin
aamupalaa huoneessa, jossa on jääkaappi. Raahattiin sinne pöytä sekä
retkikeitin ja tehtiin puuroa. Istuin
lattialla ja söin sitä.
Päätettiin lähteä päiväks ostarille. Etelä Australian
suurimpaan ostariin. Leffaan meinattiin
mennä, mut sittei raaskittu ostaa lippuja, jotka oli 19$. Marko etti uutti
puhelinta, kun Venus Baylla kävi vähän uimassa vanhan luurinsa kanssa ja se ei
enää toimi.Matkalla nähtiin lämpömittari, joka näytti että asteta olis +10. hrrrr.
| Paikallismarkkinat |
Perjantaina oltiin ensiks päivä eläintarhassa. Oli pakko
mennä, koska täällä Adeleidessa on semmonen vetonaula ku kaksi pandaa! Kuulemma
Kiinasta lainassa 10 vuotta, maksaa miljoonan/vuosi. Mielenkiintoista ;)
| Panda nimeltä Wang wang :) |
| Boanical Park |
| Paikallinen manski, Rundle Mall |
| Tuulinen satama |
Illalla mentiin tsekkaamaan paikallista yöelämää ja
lähdettiin Casinolle. Oli kyllä aivan eriluokkaa kuin Perthissä, jossa Casino
on oikea viihde-keskus.. Täynnä vanhoja ihmisiä eikä niinkään monta baaria.
Mutta kyllä meillä hauskaa oli silti :)
| Ei ollu niin hyvä ku Perthissä |
Huomenna lähdetään kohti Melbournea, jonne on noin 800km. Siellä taitaa olla vielä kylmempi ku täällä. Suomessaki olis lämpösempi.
Ainii ja kaikenlisäks mun hampaisiin sattuu hirveesti. En tiiä tuleeks viisaudenhampaita vai joku tulehdus. Mut kipulääkkeillä mennään! GREAT.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti