sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Reissun suunnittelua

Emman kanssa tänään koepystytettiin meidän teltta. Alko jo vähän polttelemaan reissuun lähtö!

Kiva teltta oli, ostettiin kaikista halvin kolmen henkilön teltta. Helposti saatiin pystytettyä se. Makso 30$. Ostettiin jotain muutaki, esim. semmonen valo, mikä ei tartte pattereita vaan sitä veivataan kahvasta, kahden hengen ilmapatja makuualustaksi, pressu sadetta varten(vaikka teltassa jonkunlainen omakin oli mukana) sekä kaks rekituolia.


Pojat on nyt lupautunu tosiaan olemaan kuun loppuun asti töissä. Me ruvettiin tässä Emman kanssa miettimään, jos lähdettäis reissuun jo viikkoa ennen poikia. Meitä kiinnostais hirveesti käydä pohjosessa, Coral Baylla. Pienen tutkailun jälkeen haluttais käydä myös Shark Baylla ja sieltä nimenomaa Monkey Miassa. Monkey Miassa pääsis ehkä uimaan delfiinien kanssa. Coral Baylla rauskujen sekä valashaiden kanssa.

Kateltiin lentoja, mutta halvimmat suoraan Coral Baylle olis about 350$/edestakas/hlö. Voitas ehkä vuokraa auto about 50$/vk, mut bensoihin menis muutama satanen. Suoraan Coral Baylle jos ajais pysähtymättä, se olis 11-12h.  Pitää tässä mietiskellä. On onneks muutama viikko vielä aikaa. :)

Coral Bay

Perth on tuo osio tossa suurennetuna vasemalla. Siitä ylöspäin niemekkeelle "Denhamiin", siellä on Shark Bay. Coral Bay näkyykin tossa siitä ylenpänä.

Monkey Mia



Coral Bay


Poikien kanssa ei ollu vielä hirveesti suunniteltu. Suuntana olis varmaan alaspäin, kohti Margaret Riveriä ja sieltä sitten Denmarkiin. Nyt niiltä hajos autos, toivottavasti se saatais kuntoon ennen kuun loppua.



Markun autosta virtaa
Ja meidän Mike justiinsa sanoi et meidän kannattais jatkaa matkaa ylöspäin Broomeen ja sieltä Sunshine Coastille, eikä tulla enää takaspäin olleskaan... Se tarkottas sitä et meidän pitäs ostaa oma auto Emman kanssa. Hmmmmmm. Mietintämyssy päähän. 

Ei sitä tajuukaan et kuinka suuria välimatkat täällä on...


Viikonloppu meni aika rauhassa. Ei oo ollu olleskaan vapaata, tänä aamunaki olin Mian kanssa töissä. Mukavan letkeetä oli siellä vaan höpötellä. Mut kyllähän se lauantai-iltana vähän kiristti kun taas on töitä seuraavana päivänä. Noh. Mutta. Kyllähän toi raha tarpeeseen tulee.

Kokkasin Markolle ja mulle Pad Thaita

Ja Alex teki kaikille hedelmäsalaattia. Syötiin samasta kulhosta kaikki. Nam! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti