torstai 7. maaliskuuta 2013

Kwinana Horse Beach

Tulin just ratsastamasta Masaa. Olen aivan kuitti. Kumma kyllä Masa ei ollut, sillä on kyllä niin hyvä kunto! Ei hikoa kuin satulan alta, vaikka asteita on yli 30 :)
Eilen oli huippukiva aamupäivä, kun lähdettiin porukalla uittamaan heppoja. Meitä ol 11 ja heppoja 6. Gemma toi kaksi omaa polleaan toiselta tallilta ja Marko pääsi ratsastamaan toisella. 24-vuotias arabiruuna Junior ja täykkäri Jack. Pari heppaa pääsi karkuun rannalla ja siinä oli jo katastrofin ainekset, kun lähti laukkailemaan poispäin meistä. Jos yksi karkaa, niin se yleensä tulee toisten luo.. Mutta kaksikko olis voinu keksiä vaikka mitä. Onneks saatiin kiinni kumpainenkin! 

Noora ja Jessika

Gemma & Junior ja minä & Jack



Gemma ja Marko



Prinssi valkoisella ratsullaan :)



Laukkaa








Jessika

Gemma


Johanna
Eilen illalla tehtiin Markon kanssa nacholautanen, niinku myös toissapäivänä.Aika namia! Yammy! :) 

Ja tosiaan yhteiselo on sujunut oikein mukavasti. Kiva että nytten on joku toinenkin täällä kämpässä, joka huolehtii tiskeistä ja siisteydestä. Onneks ollaan molemmat tämmösistä asioista tarkkoja. Aamuheräämiset taitaa Markoa vähän ärsyttää, kun lähes koko talo herää aamulla ennen neljää. Kaikki valot päälle ja höpöttelee. Onneks on korvatulpat sekä silmäsuoja! Pitäs itelleki ostaa korvatulppia.. On päiskärit jääny vähän vähälle, kun tuntuu et pienikin ääni häiritsee.
Tällä viikolla oon ollu tosi paljon töissä, kun John on ollut siellä Melbournessa. Tänään se sieltä tuli, mutta kohta se taas lähtee hevoshuutokauppaan. Meen taas sunnuntaina töihin. Onneks sain pyytää Mian mun messiin ja aamutalli sunnuntaisin on aika iisi.
Oltiin tiistaina illalla Mian ja Eoin luona Maylandsin kämpässä. Eli poikien vanhassa. Ne oli siivonnu sitä monta tuntia ja tuntui et se oikein loistaa! Mian reissukaveri Virpi vietti synttäreitä sekä läksiäisiä, kun oli matkustamassa Suomeen keskiviikkona. 

Mia ja Virpi vetää kakkua :)
Nyt on pakko vetää vähän zetaa eli unta palloon! Mennään tänään vielä ehkä kirppikselle ja halppiskauppaan katteleen telttoja Emman kanssa :)
Ollaankin töissä vielä tän kuun loppuun, kun pojatkin on.. Noh, ompi enemmän rahaa sitten reissuun!

Tuplabanaani!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti