lauantai 2. maaliskuuta 2013

The Lucky Shag


Finally Sunday. En enää edes muista, koska mulla on viimeks ollu koko pv vapaata. Tänä aamunakin olin parin tuntia auttelemassa Camia tallilla. Mulla piti olla aamu vapaata mutta Cam illalla kysy jos voisin kuitenkin tulla auttamaan. 

John ”the Boss” lähti perjantaina Melbourneen laukkahevosten huutokauppaan. Se on siellä keskiviikkoon asti. Cam on sen aikaa auttelemassa. Sitten kun John tulee takas, on se kotona vaan muutaman päivän ja lähtee sitten jonnee Adeleineen huutokauppaan.  Menee törsäämään tonneja ja hankkimaan tulevaisuuden toivoja. Black Caviaareja. Saa nähä monta pollea se tässä muutaman viikon sisällä hankkii.. ;) Ei ole halpaa huvia kyllä tuo shoppailu.. Niinku huomattiin täällä huutokaupassa, että jos hinta on 20000AUS, niin se on halpa.  :|

Eilen puhuin Gemman kanssa töissä, että olis kiva istua iltaa yhdessä. Sitten päätettiinkin ryhtyä tuumasta toimeen ja tulla tänään meille grillaileen ja lipittämään viiniä. Pyydettiin myös Camia, koska se olis vaan ollu tallilla yksin koko illan. Tein taas äitin majoneesisallua, se on niin namia :) 

Eilen illalla yks kengittäjä järjesti myös bileet. Oli kuulemma pyydetty yli 65 hlöä sinne. Aattelin että kaikki menee sinne ja me saadaan olla rauhassa kolmestaan. Mut sitte tuliki vähän enemmän porukkaa kun oli suunniteltu. Ekaks tuli Marko ja Hude. Sitten Mia soitti jos se vois tulla Eoin kanssa. Sitten niiden mukana tulikin yllärinä Virpi ja sen kaveri Marie. Sitte Johanna tuli, jonka kanssa oon ollu ratsastelemassa. Emma ja Nora tuli laittamaan tukkansa tänne. Ja sitten tietty Alex, Erika ja Ben. 15hlöä. Mut oli ihan jees. Siinä vaiheessa vielä tosiaan luulin, että olis aamu vapaata.. Mut meiltä menee tänään taas Daisy kisoihin ja Cam lähtee viemään sitä sinne, niin kysy jos voisin kuitenkin aamussa auttaa. 

Päätettiin kuitenkin lähteä käymään siellä bileissä autolla. Oon ollu sen bileissä kerran aikasemminkin. Semmonen 25-v kengittäjä Daniel. Sillä on uima-allas ja takapihalla semmonen vaja tms mihin on rakennettu ns. disco. :) Siellä on kunnon musavehkeet, bilispöytä, savukone, mehujäähile-kone(mansikkamargaritat tms pyörimässä). Eli ihanku ois ollu baarissa. Jengiä oli varmaan jotain 30. Mutta lähdin bileistä yhdeltä  ja menin sitten kuudeks aamulla töihin.. 

Eilen aamupäivällä käytiin ratsastamassa Jessikan kanssa. Emma ja Nora tuli myös mukaan. Emma kanssa vähän ratsasti. Nyt on stten muutamia kuviakin ;) 












Perjantai aamuna mentiin Emman kanssa uittamaan Gavinin hevosia, niinku meillä on ollu tapana käydä. Oli mukavaa, varsinkin ravailla siellä vedessä. Tuntui niin tasaselle. Kun oltiin pakattu hepat uiton jälkeen takas rekkaan, nähtiin rannalla delfiinejä! Ne varmaan oli siellä sillonkin kun uitettiin, mutta ei tajuttu kattoa niitä. Ai että! Jessika sanoi, että ne on joskus tullu niin lähelle, että niitä voi melkein silittää! :)





Torstaina töiden jälkeen Emma kysyi et lähtisinkö sen ja Noran kanssa Kings Parkkiin. Mentiin bussilla keskustaan. Alex ja Erika tuli kanssa mukaan. Tytöt halus mennä käymään Bell Towerissa, mutta mentiin terassille siks aikaa. Torniin ois maksanu yli kympin.. Lucky Shagin terassilla Alex sitten innostui tarjoilemaan meille drinksuja. Sillä meni niihin yli satanen :o Mut oli tosi hauskaa!  Sterban jälkeen päätettiin, ettei mennäkään Kings Parkkiin vaan vähän shoppaileen ja sitte kotiin. 











Keskustan parhaimmassa kaupassa, City Beachissä, oli tämmösii hauskoi laseja!

 Kotona tein kaks vuokaa makaronilaatikkoa ja siitä tuli tosi hyvää.. Pojat tuli sitä syömään ja kämppikset kanssa. Loppui hetkessä. :)

Kohta meen auttamaan Camia lastaamaan Daisyn traikkuun. Sitten pojat varmaankin rupeaa jo tekemään muuttoa tänne meille. Ja Hude lähtee tosiaan huomenna sinne Thaimaahan lomalle. Niin se aika on menny.   

Kolme viikkoa ja me lähtään reissuun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti