Finally Sunday. En enää edes muista, koska mulla on viimeks
ollu koko pv vapaata. Tänä aamunakin olin parin tuntia auttelemassa Camia
tallilla. Mulla piti olla aamu vapaata mutta Cam illalla kysy jos voisin
kuitenkin tulla auttamaan.
John ”the Boss” lähti perjantaina Melbourneen
laukkahevosten huutokauppaan. Se on siellä keskiviikkoon asti. Cam on sen aikaa
auttelemassa. Sitten kun John tulee takas, on se kotona vaan muutaman päivän ja
lähtee sitten jonnee Adeleineen huutokauppaan.
Menee törsäämään tonneja ja hankkimaan tulevaisuuden toivoja. Black
Caviaareja. Saa nähä monta pollea se tässä muutaman viikon sisällä hankkii.. ;)
Ei ole halpaa huvia kyllä tuo shoppailu.. Niinku huomattiin täällä
huutokaupassa, että jos hinta on 20000AUS, niin se on halpa. :|
Eilen puhuin Gemman kanssa töissä, että olis kiva istua
iltaa yhdessä. Sitten päätettiinkin ryhtyä tuumasta toimeen ja tulla tänään
meille grillaileen ja lipittämään viiniä. Pyydettiin myös Camia, koska se olis
vaan ollu tallilla yksin koko illan. Tein taas äitin majoneesisallua, se on
niin namia :)
Eilen illalla yks kengittäjä järjesti myös bileet. Oli kuulemma
pyydetty yli 65 hlöä sinne. Aattelin että kaikki menee sinne ja me saadaan olla
rauhassa kolmestaan. Mut sitte tuliki vähän enemmän porukkaa kun oli
suunniteltu. Ekaks tuli Marko ja Hude. Sitten Mia soitti jos se vois tulla Eoin
kanssa. Sitten niiden mukana tulikin yllärinä Virpi ja sen kaveri Marie. Sitte
Johanna tuli, jonka kanssa oon ollu ratsastelemassa. Emma ja Nora tuli
laittamaan tukkansa tänne. Ja sitten tietty Alex, Erika ja Ben. 15hlöä. Mut oli
ihan jees. Siinä vaiheessa vielä tosiaan luulin, että olis aamu vapaata.. Mut meiltä
menee tänään taas Daisy kisoihin ja Cam lähtee viemään sitä sinne, niin kysy
jos voisin kuitenkin aamussa auttaa.
Päätettiin kuitenkin lähteä käymään siellä bileissä autolla.
Oon ollu sen bileissä kerran aikasemminkin. Semmonen 25-v kengittäjä Daniel.
Sillä on uima-allas ja takapihalla semmonen vaja tms mihin on rakennettu ns.
disco. :) Siellä on kunnon musavehkeet, bilispöytä, savukone,
mehujäähile-kone(mansikkamargaritat tms pyörimässä). Eli ihanku ois ollu
baarissa. Jengiä oli varmaan jotain 30. Mutta lähdin bileistä yhdeltä ja menin sitten kuudeks aamulla töihin..
Eilen aamupäivällä käytiin ratsastamassa Jessikan kanssa.
Emma ja Nora tuli myös mukaan. Emma kanssa vähän ratsasti. Nyt on stten
muutamia kuviakin ;)
Perjantai aamuna mentiin Emman kanssa uittamaan Gavinin
hevosia, niinku meillä on ollu tapana käydä. Oli mukavaa, varsinkin ravailla
siellä vedessä. Tuntui niin tasaselle. Kun oltiin pakattu hepat uiton jälkeen
takas rekkaan, nähtiin rannalla delfiinejä! Ne varmaan oli siellä sillonkin kun
uitettiin, mutta ei tajuttu kattoa niitä. Ai että! Jessika sanoi, että ne on
joskus tullu niin lähelle, että niitä voi melkein silittää! :)
Torstaina töiden jälkeen Emma kysyi et lähtisinkö sen ja
Noran kanssa Kings Parkkiin. Mentiin bussilla keskustaan. Alex ja Erika tuli
kanssa mukaan. Tytöt halus mennä käymään Bell Towerissa, mutta mentiin
terassille siks aikaa. Torniin ois maksanu yli kympin.. Lucky Shagin terassilla
Alex sitten innostui tarjoilemaan meille drinksuja. Sillä meni niihin yli
satanen :o Mut oli tosi hauskaa! Sterban
jälkeen päätettiin, ettei mennäkään Kings Parkkiin vaan vähän shoppaileen ja
sitte kotiin.
| Keskustan parhaimmassa kaupassa, City Beachissä, oli tämmösii hauskoi laseja! |
Kotona tein kaks vuokaa makaronilaatikkoa ja siitä tuli tosi
hyvää.. Pojat tuli sitä syömään ja kämppikset kanssa. Loppui hetkessä. :)
Kohta meen auttamaan Camia lastaamaan Daisyn traikkuun.
Sitten pojat varmaankin rupeaa jo tekemään muuttoa tänne meille. Ja Hude lähtee
tosiaan huomenna sinne Thaimaahan lomalle. Niin se aika on menny.
Kolme viikkoa ja me lähtään reissuun!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti