Tänään oon nukkunu koko aamupäivän töiden jälkeen. Olin niin kuitti kun tulin kotia aamutöistä.
Eilen aamutallin jälkeen lähdettiin melkein heti Narroginiin laukkakisoihin. Sinne ajoi semmosen 2,5 tuntia. Zumba ja Chester lähti skabailemaan. Zumba juoksi neljänneks ja Chester oli toka vika. Ihan kiva oli lähtee kisoihin autteleen ja katteleen. Siellä vaan meni aika oikeestaan oman vuoron ootteluun ja palloiluun. Kotona olin vasta iltaysiltä. Sitten taas puoli neljä ylös ja töihin.. Vieläkin kaipailisin vapaapäivää, toivottavasti sunnuntaina nyt sitten viimein!
| Chesterillä on aasinkorvat |
| Zumba eli Bowcatme |
| Chester eli Latavia |
| Gemma sträppää Zumbaa. Apuna "Clark of Course" eli pitää toisesta ohjasta kiinni, koska Zumba voi välillä seota ;) |
| Kotimatkalta.. |
| Vesiputki |
Tiistaina aamutallin jälkeen lähdin ratsastamaan Masalla Johannan & tamman kanssa. Olin taas aika väsynyt, kun lähdettiin, mutta kyllä siinä sitten piristyin. Masa on niin taitava! Sen kanssa on kiva tehdä pohkeenväistöjä puistossa. Sillä on ihan mahtavan pehmeä ravi. Puiden ympäri, välistä, uudestaan ympäri jne. Laukassa istumista täytyis mun harjotella vähän lisää, välillä oli olo kuin perunasäkillä, kun ei takapuoli meinannut pysyä satulassa kiinni :) Kyllä sen sitten huomasi Masan pään heiluttelusta.. Kevyessä istunnassa on vaan niin aljon helpompi olla :) Mutta täytyy harjoitella!
Tiistai-illalla käytiin porukalla syömässä Thaikkuraflassa. Pad Thaita. Nam. :) Ei oikein olla ulkona käytykään syömässä aikoihin... Täällä on niin kallista.
Myös maanantaiaamuna kävin kävelemässä Masalla. Tällä kertaa meidän kämppis, Erika, tuli kävelemään mukaan. Nähtiin iso hämähäkki verkossaan! Hyiiiii! Viime viikolla ratsastin justiisa siihen verkkoon. YÖK. Tuli naamalle ja käsille verkko ja oli kuin kuivunutta erikeepperiä kun vedin kädeltä pois. Ihan kiva oli nyt nähdä tui hämis siinä, kun viimeks olin ihan varma että se on jossain mun niskassa.
![]() |
| Hämis. Ei tästä ehkä huomaa kuinka iso se oli. |
Maanantai-iltana mentiin ulkoilmaleffateatteriin katsomaan Hobitti-leffa. 10$ leffalippu ja 6$ säkkituoli. Voi kun oltas tiedetty että ois voinu viedä omia niin oltas tuotu Markon iso säkkituoli tai ilmapatja. Ja maanantai-iltana oli ekaa kertaa pitkästä aikaa viileetä, niin ois kyllä saanu olla kunnon huovat, toppatakit ja vaiks makuupussi. Yöllä tais olla +9astetta. Eli ihan tooosi kylmä!
Sunnuntaina aamutallin jälkeen mentiin Markun kanssa markkinoille. Siellä oli kaikenlista kirppiskamaa myytävänä. Ollaan Markun kanssa muutenkin hirveesti kierrelty kirppareilla. Se kattelee cd-levyjä ja leffoja, minä vaatteita. Tuolta ostin Billabongin sateenkaari-shortsit 7$ (kaupassa yli 40$), kesämekon (toivottavasti vielä joskus tulis lämmin, että sitä vois käyttää) sekä armeija-kuosisen lippalakin. Mutta sen kun istin päähän, niin siinä olikin kauhean ruma lommo, eikä sitä varmaan viitti pitää. Enoo tallillakaan enää aikoihin käyttäny lippalakkia.
Lupasin sunnuntaina kokkailla pojille, Markolle ja Markulle, makaronilaatikkoa. Tein Markulle erikoistilauksesta semmosta, missä on sinihomejuustoa. Vahingossa tulikin aika monta! Jälkkäriksi tein pannaria. Tai yritin. Ihan ohjeiden mukaan tein Valion reseptillä, mutta silti se paloi pohjasta. Oli varmaan uuni käännetty väärälle ohjelmalle? No, kyllä me silti se pannari syötiin. Hillon kanssa oli namia, pohjasta huolimatta. :)
Sunnuntaiaamuna olin taas töissä, tällä kertaa Mian kanssa. Lauantai-iltana olin vaan tässä kotona. Emma ja Nora tuli käymään meillä ennen kuin lähti kaupungille. Pelailtiin neljästään korttia ja höpöteltiin. Marko lähti sitten kuokkimaan yksiin grillijuhliin ja minä menin nukkumaan.
John tuli eilen Adeleidesta. Se on nyt pari viikkoa luuhannut milloin missäkin hevoshuutokaupassa. Kyllä se oli sitten hepoja ostanukin. Vissiin Melbournesta kaks, Adeleidesta kaks tai kolme ja ihanku Cam olis sanonu että Perthistä kaks. Mulle on kysymysmerkki et onko niistä kukaan muuttamassa meidän tallille, vai mikä on homman nimi. Aika näyttää jz katotaan kerkeekö mitään taahtua, ennenkuin mä oon lähdössä.
Gemmalla on vika viikko nyt meneillään ja ens viikolla se palaa takaisin vanhalle pomolleen. Miten nyt pärjään? :( Mia tulee meille tekemään aamuja 04-06, ennen kuin menee toiselle tallille.. No mutta. Eiköhän asiat järjesty.
![]() |
| Pesin meidän satulavyöt! Ihan mustaa vettä tuli :o |
![]() |
| Heppojen iltapala. Dinner. "Dinnie" :) |
Nyt kävi jyrisemään!!
Thunder in a land down under :)
http://www.youtube.com/watch?v=MeG-hNXXy6I




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti