tiistai 5. helmikuuta 2013

Out with the old – In with the new


Meille tuli tänään uusia heppoja. Viisi kappaletta. Banjo lähti pois jonnekin, koska kaksissa laukkakisoissa tuli vikaksi. Ei ollu siitä laukkahepaksi. Huomenna lähtee Clows pois. Eli se joka reilu viikko sitten kaatusi selälleen radalla pilttuussa. Sillä on vieläkin jalka sidottuna. Mut hyvä kun lähtee, toivottavasti ois jotain kivempaa tekemistä noille kuin vaan seisoa karsinassa. 

Iltatallissa oli aika kärkäs tunnelma äsken. Johnilla ja Gavinilla oli vähän sanaharkkaa karsinoista. Aattelin että kohta lähtee nyrkistä mutta onneks jäi vaan puhumisasteelle. Muina naisina siellä lakasin lattioita ja siivosin hevosrekkaa.. En halua olla välissä missään tollasissa riidoissa. 

Mutta tosiaan, nyt kun meillä on jopa 15 hevosta niin rupean menemään töihin neljäksi. Ja sen toisen aamutallin lopetin jo viime lauantaina. Nyt meni iltatallissa jopa kolme tuntia! Mutta hyvä vaan kun on töitä. Mutta enää en aamutalleista selviä yksin, niin mulla onkin ollut nyt seurana joko Cam tai uusi tyttö nimeltä Gemma. Gemma oli mua auttelemassa jo perjantaina.

Tässä on Smacko. Smackolle pitäs keksiä race-nimi, koska pääsee kohta kisailemaan. Nimeäminen maksaa jotain yli 100$ ja yleensä se maksetaan vasta kun ollaan varmoja, että hepasta saattaisi jotain tulla. Ehdotin nimeksi Mack Le Morea. Tai Smack Le More ehkä. Eli niinku se pinnalla oleva artisti nyt, Macklemore. :)


Tässä Jossu. Sain napattua tämänkin kuvan aamulla.


Dagen efter

Tänään oli Gemma auttelemassa ONNEKS. Ois varmaan kestäny ikuisuus vielä aamulla. Nytkin meni yli kymppiin, vaikka Johni sano vielä että tänään päästään aikasin. Aika sähäköitä nuo uudet. Siellä on jopa kaks oriakin.. Kyllä taas vähän jänskätti niitä talutella. Sekunnin sadasosassa saattaa saattaa tapahtua mitä tahansa. Kyllä saa aika varuillaan olla. John vaan selitti mulle ”Toi on ollu tauolla viis viikkoo, tuo toinen 12 viikkoo, samoin myös tuo..” Mut eiköhän ne siitä viikon päästä jo oo enemmän rauhassa. Mietin tänään, et eihän Daisy tunnu enää yhtään hullula. ;)

Tänään mentiin päivällä käymään suklaatehtaalla sekä kolmella eri viinitilalla. Suklaatehdas ei ollu ihan samanlainen ku leffassa Jali & Suklaatehdas.. Charlie & chocolate factory. Pari pikku ikkunaa mistä nähtiin suklaitten tekemistä liukuhihnalla, muutama kulhollinen maistiasia sekä paljon erilaisia ylihinnoiteluja suklaita. Käytiin kahvilla siellä. 







Viinitilalla pääsi vähän maistelemaan  erilaisia viinejä. Keskimmäinen tila oli mahtavan näkönen a siellä on pidetty erilaisia konsertteja, mm.Alicia Keys. Vikalta ostettiin rypäleitä ja meloneja :) 







Huomenna pitäs yrittää toista kertaa mennä Rottnestille poikien kanssa, mutta katotaan kerkeenkö töistäni kyytiin :)

2 kommenttia:

  1. Fiiliksissä täällä kotisohvalla siun postauksia luen! Kuulostaa ihanalta ja jännittävältä vaikka tietysti myös pelottavalta niinkuin myös sanoit.. Jään seuraamaan tilannetta ja tunne pienen piston, että uskaltanu lähteä siun mukaan ;)
    - Jutta
    ps. Poistin ensin kommenttini kun rupesi ujostuttamaan että miun nimimerkki ja blogi josta en ole maininnut kellekään näkyy tuossa. Siinä ei ole vielä päätä eikä häntää eikä teemaa niinkuin siulla, mutta ehkä joku päivä on.

    VastaaPoista
  2. Kyllä sunki pitäs täällä olla! Äläkä arkaile blogata ;)

    VastaaPoista