Meille tuli tänään uusia heppoja. Viisi kappaletta. Banjo
lähti pois jonnekin, koska kaksissa laukkakisoissa tuli vikaksi. Ei ollu siitä
laukkahepaksi. Huomenna lähtee Clows pois. Eli se joka reilu viikko sitten
kaatusi selälleen radalla pilttuussa. Sillä on vieläkin jalka sidottuna. Mut
hyvä kun lähtee, toivottavasti ois jotain kivempaa tekemistä noille kuin vaan
seisoa karsinassa.
Iltatallissa oli aika kärkäs tunnelma äsken. Johnilla ja
Gavinilla oli vähän sanaharkkaa karsinoista. Aattelin että kohta lähtee
nyrkistä mutta onneks jäi vaan puhumisasteelle. Muina naisina siellä lakasin
lattioita ja siivosin hevosrekkaa.. En halua olla välissä missään tollasissa
riidoissa.
Mutta tosiaan, nyt kun meillä on jopa 15 hevosta niin rupean
menemään töihin neljäksi. Ja sen toisen aamutallin lopetin jo viime lauantaina.
Nyt meni iltatallissa jopa kolme tuntia! Mutta hyvä vaan kun on töitä. Mutta
enää en aamutalleista selviä yksin, niin mulla onkin ollut nyt seurana joko Cam
tai uusi tyttö nimeltä Gemma. Gemma oli mua auttelemassa jo perjantaina.
| Tässä Jossu. Sain napattua tämänkin kuvan aamulla. |
Dagen efter
Tänään oli Gemma auttelemassa ONNEKS. Ois varmaan kestäny
ikuisuus vielä aamulla. Nytkin meni yli kymppiin, vaikka Johni sano vielä että
tänään päästään aikasin. Aika sähäköitä nuo uudet. Siellä on jopa kaks
oriakin.. Kyllä taas vähän jänskätti niitä talutella. Sekunnin sadasosassa
saattaa saattaa tapahtua mitä tahansa. Kyllä saa aika varuillaan olla. John
vaan selitti mulle ”Toi on ollu tauolla viis viikkoo, tuo toinen 12 viikkoo,
samoin myös tuo..” Mut eiköhän ne siitä viikon päästä jo oo enemmän rauhassa. Mietin tänään, et eihän Daisy tunnu enää yhtään hullula. ;)
Tänään mentiin päivällä käymään suklaatehtaalla sekä
kolmella eri viinitilalla. Suklaatehdas ei ollu ihan samanlainen ku leffassa
Jali & Suklaatehdas.. Charlie & chocolate factory. Pari pikku ikkunaa
mistä nähtiin suklaitten tekemistä liukuhihnalla, muutama kulhollinen
maistiasia sekä paljon erilaisia ylihinnoiteluja suklaita. Käytiin kahvilla
siellä.
Viinitilalla pääsi vähän maistelemaan erilaisia viinejä. Keskimmäinen tila oli
mahtavan näkönen a siellä on pidetty erilaisia konsertteja, mm.Alicia Keys.
Vikalta ostettiin rypäleitä ja meloneja :)
Huomenna pitäs yrittää toista kertaa mennä Rottnestille
poikien kanssa, mutta katotaan kerkeenkö töistäni kyytiin :)
Fiiliksissä täällä kotisohvalla siun postauksia luen! Kuulostaa ihanalta ja jännittävältä vaikka tietysti myös pelottavalta niinkuin myös sanoit.. Jään seuraamaan tilannetta ja tunne pienen piston, että uskaltanu lähteä siun mukaan ;)
VastaaPoista- Jutta
ps. Poistin ensin kommenttini kun rupesi ujostuttamaan että miun nimimerkki ja blogi josta en ole maininnut kellekään näkyy tuossa. Siinä ei ole vielä päätä eikä häntää eikä teemaa niinkuin siulla, mutta ehkä joku päivä on.
Kyllä sunki pitäs täällä olla! Äläkä arkaile blogata ;)
VastaaPoista