Sunnuntaiterkut Ascotista!
On taas viikko vierähtäny
nopsaan. Alkaa oleen semmoset rutiinit jo tossa työnteossa, et alkaa päivät
olemaan suht samanlaisia. Mulla on kyllä aina kiva siesta joka päivä ja tulee
kyllä lähes joka päivä jotain tehtyä. Aika usein käydään Markun kanssa kaupassa
ja kahvilla tossa läheisessä kauppakeskuksessa, Belmont Forumissa. Tiistaina mentiin motskarilla Markon kanssa
Swan-riverin rannalle ottamaan aurinkoa.
| Swan-joen rannalta. |
Keskiviikkona mentiin illalla Markon, Huden ja Emman kanssa
Cannintonin greyhound kisoihin. Eli vinttikoirien juoksukisoihin. Ei oltu
kukaan käyty semmosissa aikasemmin , et oli kyllä ihan mielenkiintoista!
Tavallaan samanlaista kuin laukkakisat, mut kuitenkin ihan erilaista. Kymmenen
koiraa juoksee semmosen tekojäniksen perässä. Jostain kumman syystä tuntui, että aina koira
nro 1 juoksi voittoon. Sen paikka on siinä sisimmällä radalla.
Sitte ruvettiin veikkaaman. Pojilla oli ihme tuuri(tai
taito) ja ne voitti hirveesti taaloja. Hude pisti 2$ semmoseen lippuun, missä
se veikkas kolme parasta juoksijaa. Se voitti sillä 88$! Sitte se aina veikkas
ykköstä voittajaks ja voitti sillä massia.
Itse pelasin varman päälle ja pelasin sijalle(kolmen parhaan
joukkoon) voittajasuosikkia viidellä dollarilla. Se sitten voitti ja koska
muutkin oli sitä veikannu, voiti siitä 5,20$.
Et ihan reilua sillai, mä voitin 20 senttiä ja pojat
satasia.
Harmi kun ei kuvat onnistunu. Mulla on tosiaan toi uusi
kamera, minä ostin Espoosta Tuomaksen kanssa ennen kun läksin. En osaa otaa
sillä pimeellä kuvia :o Tai välillä onnistuu jos on on aikaa ja malttia ;)
Torstaina illalla mentiin kaikki yksiin grillibileisiin.
Kaksi suomalaista typyä on ollu täällä jonkun puoli vuotta ja on lähtemässä nyt
sitten reissuun niin järjesti BBQ:t. On kyllä kivoja tommoset yhteiset
get-togetherit. Kiva nähdä ihmisiä ja vaihtaa kuulumisia. Tuntuu, että joka
kerta on tullut paljon lisää suomalaisia.
Perjantaina lähdettiin autolla mini-roadtripille. Nora,
Jossu, Hude, Marko ja mä. Ajettiin n.60km Serpentin Fallseille eli
vesiputouksille. Kuvittelin että ne ois vähintään samanlaiset ku UP-piirretyssä
Paradise Fallsit, mut ei ihan. Oli aika vaatimattomat. Pikku lätäkkö ja ähän
vettä lirutti sieltä alas. Mut oli siellä ihan jees ottaa arskaa ja uida vaiks
vesi olikin aika vilposta. Jotkut kiipeili ylös kalliota pitkin ja hyppi sieltä
sitten alas, mut ei meistä kukaan uskaltanu. Siellä putouksen parkkipaikalla
oli tosi paljon kenguruita! Ihan mahtavaa :)
Lauantaina oltiin lähdössä Markon ja Huden kanssa
Rottnest-saarelle. Oltiin jopa ihan (just ja just) ajoissa siellä
terminaalissa, mutta jono oli ihan jäätävä. Sitten kun viimein päästiin
lippuluukulle niin kuultiin et se on loppuunmyyty. Päätettiin samantien et
mennään mieluummin viikolla joku päivä.
Sitten hurautettiin poikien hippi-pakulla Fremantlen
keskustaan kahville, coogee-rannalle ja syömään kalaruokaa satamaan. Rannalla
oltiin muutama tunti ja kun käytiin uimassa niin mua poltti meduusa
takapuolesta! Se ranta oli kyllä täynnä niitä medusoja. Siihen polttamiseen
pits ensiavuks laittaa etikkaa. Tai pissata päälle. Ei tehty kumpaakaan niin
kärsin sitten pistelystä. Nyt se on onneksi mennyt jo ohi :)
Eilen illalla pyydettiin suomi-porukkaa tähän meille ja
lähdettiin porukalla Kasinolle. Siellä on livebändi yhdessä baarissa ja jorasin
koko illan, ihan huippua! :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti