Heipparallaa!
Uus hostelli, Njoy nimeltään on paljon kivempi paikka kun se
Koala. Meillä on oma neljän hengen huone lavuaarilla ja jääkaapilla. Luksusta!
Ei olla tällä viikolla hirveesti mitään kummempia tehty. Ollaan pelattu
lenttistä ja sit vuokrattiin auto pariks päiväks.
Pelattiin lenttistä ma, ti ja ke putkeen. Alko sujumaan
selkeesti joka kerta paremmin. Mutta maanantai-iltana Jenna houkutteli mut
ilmaiselle nyrkkeily-tunnille puistoon. Ai että mitä kidutusta! Piti punnertaa,
tehä kyykkyjä, juosta ja välissä aina hakata tai potkia kaveria. Toisella oli
aina hanskat ja toisella ne mihin lyödään. Eli ei siis mitään nyrkillä
silmään-meininkiä. Ihan tehokasta joo ja
vois olla ihan kivaakin, jos ois parempi kunto! Tulin niin kipeeks tosta
nyrkkeilytunnista, tai lähinnä reidet tuli niin jumiin et on ollu vaikeaa
liikkua.
Huokasin helpotuksesta kun vuokrattiin se auto just kahelle
seuraavalle päivälle et pääsee vähän huilimaan. Ajettiin torstaina pohjoseen
päin ja mentiin käymään Kurandassa. Siellä oli Koala Garden, johon välttämättä
halusin mennä kun siellä pääsi pitämään koalaa sylissä! Oon halunnu sitä jo
kauan :)
Ajettiin vielä vähän eteenpäin pohjoseen, Port Douglasiin.
Siellä ei hirveesti ollut mitään muuta kuin paljon hotelleja. Vesisade taas
vähän häiritsi.. Vaikka toisaalta kiva et sateisellakin kelillä on jotain
tekemistä.
Perjantaina sunnattiin kohti etelää. Käytiin oikeasti
varmaan kuudella eri vesiputouksella ja sademetsässä. Ja taas satoi.
Koalathan on kovin unisia kavereita, ne nukkuu about 23
tuntia vuorokaudesta. Ne syö eukalyptuspuun lehtiä eikä juo ollenkaan! Nimi
koala tarkoittaa aboriginaali-kielellä ”ei vettä”. Melkein kaikilla(vai ihan
kaikilla?) koalilla on myös klamydia ja useimmilla myös syöpä. Jännä! Voikohan
klamydia tarttua? Siinä olis selittämistä mistä on taudin saanu :P
Koala gardenissa oli myös erilaisia kenguja, krokoja ja
käärmeitä. Niitäkin ois voinnu laittaa niskan päälle! :o Mentiin sinne
käärmetaloon kattelemaan, niin niitä oli siellä väliseinien päällä, niin että
niihin ois voinu koskea. Mutta siellä oli myös myrkyllisiä mustia käärmeitä,
niin että niiden häkkiin olis voinu tipahtaa. Heti tuli mieleen, jos joku lapsi
kiipeää kaiteen reunalle niin saattaisi tipahtaa sinne. Käärmetalossa oli myös
muutamia jättihämähäkkejä joka puolella. Niitä ois voinu vahingossa hipaista.
Ihan hirveä paikka!
Lauantaina suunnattiin rannalle ja lenttiskentälle jo
puoliltapäivin. Mulla oli reidet jo parantuneet suurinpiirtein. Mutta heti kun
alettiin pelaamaan niin molemmat jalat tuli heti tosi kipeeks, eikä pelistä
tullut oikein mitään. Nyt on jalat tosi kipeenä, musta tuntuu et reisilihakset
on jotenki tulehtuneet, jos se on mahdollista? Jenna on meidän
terkkari-sairaanhoitaja ja sanoi että kannattaa syödä kuuri tulehduskipulääkkeitä
jos auttas. Napsin nyt sitten ibuprofeiinia.
| Woolshedissä oli gold fish-race. Raukka kaloja puhalleliin pillillä uimaan kovaa toiseen päähän. Paras puhaltaja voitti benji-hypyn! |
| Hiukan tulista ruokaa Woolshedissä, meidän vakkari päivällis-raflassa. Ilmaista! |
| Tungosta peili-nurkassa lauantai-illalla |
| Katsomassa tärkeää rugby-peliä |
Eilen oltiin ulkona irkkupubissa. Oli ihan jees, mutta se
oli ihan täynnä miehiä! Tanssilattialla ei varmaan ollut yhtään muita tyttöjä mun
ja Jennan lisäks. Oli kyllä vähän ärsyttävää kun ei saanu rauhassa tanssia.
Meinattiin mennä kunnon discoon, mutta kaikkiin sellasiin maksoi sisälle ja me
ollaan tarkan markan vartijoita. ;)
| Marko hävis mulle biliksessä |
Tänään ei olla tehty kummempia, mutta nyt illalla mennään
naapurihostelliin syömään kroko- tai kenguhamppareita ja kattoon käärmeshowta! Bon a petit! :)




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti