Olin kyllä tossa yhden päivän aivan jäätävässä mahataudissa, en tiedä oliko ruokamyrkytys vai mikä.. Mut siinä meni yks päivä nukkuen ja oksuillen, seuraava sitten rauhallisemmin lepäillen. Tänään on jo parempi fiilis, mut ei vielä ihan täys kymppi.Käytiin tänään kuitenkin yhdessä temppelissä. Ja nyt illalla pojat haluis lähteä ulos. Taidan lähteä mukaan mut pysytellä vaan limpparilinjalla :) Tommosta mahatautia en haluis enään ikinä!
| JÄTTI Magnum |
| Pakettiauto-baari! |
| Tuk tukissa |
| Lumphini puisto |
| Eilen syöiin lounaaksi sushia |
| ..Ja jälkkäriksi jädeä |
| Kotiin tultiin jokilaivalla. Liikenteen ruuhkassa olis varmasti menny tmonta tuntia! Tämä kyyti maksoi 14thb/hlö. Elikäs jotain 20senttiä? |
| Ajettiin just kuolleen koiran ohi... Vesi oli osi yökköä! :( |
| Tänään mentiin käymään katsomassa isoa makaavaa buddhaa. |
| Jouduin pukemaan päälleni ämmösen kivan kaavun. Olin kai liian syntinen ;) |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti