Torstaina Daisy sitten voitti laukkakisoissa. Jes! Tänään
John tarjos meille kaikille aamupalan mäkissä. Lets go to ”Maccas”. Kesti
hetken ymmärtää, et mihin oikein mennään. Kaikki nää lyhentää :) Niinja eihän
John sitä tarjonnu vaan Daisy…
 |
| Pannareita. Päällä voita ja jotain siirappia. Oli aika herkkua! |
 |
| Cam, Gemma, John ja Dick "Maccassa" |
Huomenna meiltä menee kisoihin Chester ja Zumba. Muaki
pyydettiin mukaan, mut sit kuulin et siitä ei sais palkkaa niin en kyl mee.
Katon mieluummin telkkarista ;) Pitää kyllä pitkästä aikaa tehdä muutama veto,
kun meidän Mikekin kisaa pitkästä aikaa!
Mike on ihan kipeenä. Siltä tosiaan varmaan murtui
kylkiluita viime maanantaina kun harjoituskisoissa joku heppa liiskasi sen
seinää vasten siinä lähtökarsinassa. Ja se ei oo syöny mitään, jotta paino
pysyisi mahdollisimman alhaalla. Se syö siis vaan mehujäätä ja jäätä. En tajuu!
Miten sillä jaksaa? Saa olla aika kova itsekuri, kun me kokkaillaan aina
kaikkee hyvää tossa keittiössä ja se on siinä nuuskimassa. Ihan sairasta.
Oltiin muuten toispäivänäkin syömässä roskaruokaa. Emman ja
Noran kanssa Chicken treatissa, ”kanaherkussa”. Se on kans semmonen
pikaruokala. Emma tuntee yhden poitsin, joka on siellä managerina, niin se
sitten tarjos meille safkat. Toi meille kaikille semmoset pahvilaatikot, missä
oli sisällä vähän kaikkea! Ilmanen ruoka on aina hyvää ;)
 |
| Nähtiin tämmöstä ihmeellistä jumppaa matkalla Kanaherkkuun. Toinen juoksee ja toinen jarruttaa :) |
Sitten eilen näin mun opaskoulukaverin Mian. Mia tuli
Perthiin viime lauantaina. Ihana oli nähdä! Se on ollu Ausseissa jo tosiaan
viime kesäkuusta.. Jouluna kävi kotona ja nyt on täällä taas poikkiksensa
kanssa. Eilen käytiin Mian ja Erikan kanssa shoppailemassa Morleyn
Galleria-ostarilla. Tultiin bussilla Ascottiin, käytiin meillä ja mun tallilla.
Mia saattaa tulla meille töihin Gemman tilalle! Maanantaina se tulee kokeilemaan
:) Oli kyllä niin mukava nähdä! Oli paljon puhuttavaa. Kolmessa vuodessa on
kerennyt tapahtumaan vaikka mitä.
 |
| Mia ja minä opaskoulussa vuonna 2009. Oltiin parhaimpia kavereita sillon :) |
Katotaan mitä sitä illalla keksis :)
Tässä muutamia kuvia mitä on pyöriny kännykässä;
 |
| Hevosten uittoallas |
 |
| John uittaa Smackoa. Välillä oli niin hiljanen vauhti et rupes vajoomaan pinnan alle. Toissaviikolla muuten joku musta poika oli tipahtanu tonne altaaseen, kun oli ollu uittamassa :P |
 |
| Johnin ottama kuva mun kuhmusta viime perjantai aamuna, just kun se oli tapahtunu. |
 |
| Nyt on vaan jäljellä musta silmä. Ei näytä tässä niin mustalta kun oikeesti on :) |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti