sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Aussie Day





Eilen oli Australia päivä. Kuvat kertokoot puolestaan :)













 













 Mentiin tänään Hillarys rannalle :)

Espanjalaisia Churroja :)






Tehtiin Markon ja Emman kanssa tomaattikeittoa ihan ite :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti