Käytiin Markun kanssa eläintarhassa. Tässä muutama otos elukoista mitä nähtiin, suurin osa kuitenkin piileskeli varjoissa. Osa kuvattu likaisen lasin takaa.
 |
| Nähtiin tämmönen kyltti matkalla. |
 |
| Pidettiin Markun kanssa istumatauko ennen ku jatkettiin matkaa :) |
 |
| Ensimmäinen kengu jonka näin ikinä! |
 |
| Mikä eläin tämä on?? |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti