torstai 10. tammikuuta 2013

Perth Zoo

Käytiin Markun kanssa eläintarhassa. Tässä muutama otos elukoista mitä nähtiin, suurin osa kuitenkin piileskeli varjoissa. Osa kuvattu likaisen lasin takaa.

Nähtiin tämmönen kyltti matkalla.





Pidettiin Markun kanssa istumatauko ennen ku jatkettiin matkaa :)


Ensimmäinen kengu jonka näin ikinä!





Mikä eläin tämä on??



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti